Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:788074
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

SECINĀJUMI
Pateicoties ilggadējai starptautiskajai pieredzei un veiksmīgai stratēģijas izveidei, SIA „L’Oreal Baltic” izveidojies par vienu no sekmīgākajiem uzņēmumiem Latvijā, un ieguvis Baltijas valstu vienīgās filiāles statusu. Veicot klientu piesaistes iespēju analīzi šajā uzņēmumā, var izdarīt sekojošus secinājumus:
1) Produktu iedarbīgums un kvalitāte balstās uz nemitīgām inovācijām. Pētījumi ir viena no kompānijas „L’Oreal” panākumu atslēgām, kas būtiski ietekmē SIA „L`Oreal Baltic” saimniecisko un finansiālo darbību.
2) Kompānija „L’Oreal” ir vienīgā kosmētikas ražotāja grupa, kas pati izstrādā jaunas molekulas visās stratēģiskajās kosmētikas nozarēs, kurās tā darbojas, līdz ar to Latvijā šī produkcija tiek piedāvāta augstā kvalitātē.
3) Kompānija „L’Oreal” arvien “starptautisko” savu darbību, un tas ir viens no izaugsmes virzītājspēkiem arī attiecībā uz SIA „L`Oreal Baltic” darbību Latvijā.
4) Pozitīvi uzņēmuma darbībā ir tas, ka darbu izpildē pastāv vienotība starp vadību un padotajiem darbiniekiem, kuri uztur atgriezenisku saiti ar klientiem.
5) Uzņēmuma produkcijas brendu veido tieši klients, un tieši caur klientu apmierinātību produkts veidojas par brendu.
6) Izanalizējot iekšējās un ārējās vides pozitīvās un negatīvās ietekmes, L`Oreal produkta pirktspēju Latvijā ietekmē konkurences pieaugums, kā arī lielu daļu L`Oreal „kopēto ” preču ienākšana tirgū, kas ir lētākas un nekvalitatīvākas.
7) Lai varētu analizēt klientu piesaistes iespējas, nepieciešams pārzināt klientu rīcības modeli un klientu rīcības faktorus.
8) Klientu skaita palielināšanas nozīmīgākie faktori ir pieprasījuma noteikšana un prognozēšana, tirgus segmentācija, mēķa tirgus noteikšana, pozīciju nostiprināšana tirgū u.c.
9) Klientu piesaistē veiksmīgi var pielietot tādus faktorus, kā – tiešo mārketingu, klientu servisu un komunikāciju.
10) Jo vairāk klientu tiks piesaistīti uzņēmumam, jo labāki būs finanšu rādītāji, piemēram, rentabilitātes rādītāji, uzņēmuma peļņa un bilance kopumā.

PRIEKŠLIKUMI
Pamatojoties uz iepriekš izdarītajiem secinājumiem, SIA „L`Oreal Baltic” darba ar klientiem uzlabošanai, īpaši akcentējot klientu skaita palielināšanas iespēju realizēšanu, var izteikt sekojošus priekšlikumus:
1) Meklēt iespēju merčendaizera piesaistē. Tas būtu L`Oreal darbinieks, kurš nodrošinātu uzņēmuma standartiem atbilstošu preču izvietojumu klienta tirdzniecības vietās, sekotu produktu kvalitātei tirdzniecības vietās, nodrošinātu reklāmas materiālu pareizu un savlaicīgu izvietojumu.
2) Uzņēmuma vadībai regulāri iepazīties ar konsultantu darbu Latvijas reģionos un veikt izpēti par reālo situāciju darbā ar klientiem. Domāt par aģentu piesaisti mazo pilsētu un rajonu apkalpošanā.
3) Vairāk pievērst uzmanību produkta labajai kvalitātei un tā reklāmai, kas atšķir to no „pakaļdarinājumiem”.
4) Lai veicinātu produkta kvalitatīvu nogādi pie klienta, nodrošināt Loģistikas daļu ar atsevišķu transportu.
5) Klientu piesaistei izstrādāt klientu lojalitātes programmu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register