Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:792882
 
Evaluation:
Published: 13.09.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
  UZŅĒMUMA APRAKSTS    5
  PRODUKTS    5
  CENA    7
  VIETA    8
  ATRAŠANĀS VIETA    8
  SADALES KANĀLI    9
  LOĢISTIKA    10
  VEICINĀŠANA    10
  VIDE    12
  IEKŠĒJA VIDE    12
  ĀRĒJA VIDE    15
  MIKROVIDE    15
  Klienti    15
  Konkurenti    20
  Starpnieki    21
  MAKROVIDE    21
  Demogrāfiskais faktors    22
  Sociāli-ekonomiskais faktors    24
  Izglītības un kultūras faktors    25
  Iedzīvotāju ienākumi    25
  Tehnoloģiskais faktors    27
  Politiski tiesiskais faktors    27
  Kredīti un līzingi    27
  SVID ANALĪZE    28
  STIPRĀS PUSES    28
  VĀJĀS PUSES    29
  IESPĒJAS    30
  DRAUDI    30
  PORTERA PIECU SPĒKU MODELIS    32
  PIRCĒJI    32
  POTENCIĀLIE (JAUNIE) KONKURENTI    32
  AIZVIETOTĀJPRECES    32
  PIEGĀDĀTĀJI    32
  SECINĀJUMU UN PRIEKŠLIKUMI    34
  IZMANTOTA LITERATURA    35
Extract

Šodienas lielo ātrumu pasaulē izšķiroša nozīme ir informācijas apmaiņai, ar to saistītajām tehnoloģijām un dažādajiem telekomunikāciju pakalpojumiem. Mūsdienās informācija ir vērtīga un dārga tirgus prece un modernās informācijas tehnoloģijas arvien vairāk tiek izmantotas kā stratēģisks ierocis, lai uzņēmumi iekarotu jaunus tirgus un saglabātu savu daļu esošajos. Internets ir vislielākais un plašakais informacijas avots. Internetu var izmantot gan kā uzņēmējdarbības reklāmas laukumu, gan kā dažādas informācijas ieguves avots, gan kā uzņēmējdarbības vietu un avotu. Līdz ar augstāk minētajiem apstākļiem rodas ideja par internetveikala atveršanu un attistīšanu. Internetveikalā ir iespēja attīstīt gan mazumtirdzniecību, gan vairumtirdzniecību ar ļoti lielo precu un pakalpojumu sortimentu. Tomēr mūsdienas uzņēmējdarbību raksturo aizvien pieaugošas izejmateriālu piegāžu iespējas, pieaugoša globālā konkurence, un pieaugošas patērētāju vēlmes, kā rezultātā uzņēmumi visā pasaulē pārkārto savas struktūras un izvērtē savu darbību. Bet ar elektroniskās komercijas palīdzību tiek sagrauta tradicionālās uzņēmējdarbības radītā barjera starp uzņēmumu, tā piegādātājiem un klientiem. Elektroniskā komercija ļauj uzņēmumam daudz operatīvāk un elastīgāk darboties savā iekšienē, ciešāk sadarboties ar piegādātājiem, un būt daudz atsaucīgākam uz klientu prasībām un jautājumiem. Internetveikals paver milzīgas iespējas – jaunas komunikāciju formas ar klientiem, izplatītājiem un piegādātājiem, 24 stundu darba laiku un klātbūtni pasaules tirgū. Tas viss ļauj palielināt apgrozījuma apjomus un samazināt izmaksas. Vēl vienu priekšrocību internetveikalam dod iespēja nodarboties ar datortehnikas un datorkomponenšu tirdzniecību. Jo datortehnika pieder pie tām nozarēm, kas attīstās ļoti strauji. Ja pirms kādiem divdesmit gadiem par datoriem bija dzirdēji tikai retais, tagad datori arvien vairāk un vairāk ienāk mūsu mājās un darba vietās.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register