Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:793657
 
Evaluation:
Published: 20.11.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Mārketings nav notikums, kam ir sākums un gals. Mārketings ir nepārtraukts process, un tam nav neviena precīzi noteikta sākuma punkta.
Mārketings ir internacionāls jēdziens, tulkojumā tirgvedība. Tomēr pat vispilnīgākais tulkojums nespēj atspoguļot mārketinga jēdzienu pilnībā. Jo, risinot tautsaimniecības problēmas, tas kļūst ar katru gadu plašāks un sarežģītāks.
Termins “mārketings” ekonomikā parādījās 19. un 20.gs. mijā.
Tiešā nozīmē skaidrojams kā tirgus darbība, darbs ar tirgu.
Latviešu valodā jēdzienu “tirgvedība” sāka lietot 20.gs. 90.gados.
Ikviena organizācija darbojas specifiskos apstākļos un risina konkrētos uzdevumus. Šis fakts ir viens no iemesliem, kāpēc literatūrā nav izstrādāta vienota, vispusīgi mārketinga būtību raksturojoša definīcija. Amerikas mārketinga asociācija tagad izvirzījusi šādu definīciju: “Mārketings ir darbība ideju, preču un pakalpojumu plānošanās, projektu izstrādē, cenu veidošanā, virzīšanā un sadalē, lai pilnveidotu maiņu ar mērķi apmierināt individuālo un organizēto objektu vajadzības.”…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register