Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:793996
 
Evaluation:
Published: 05.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Dažas klasiskās un jaunās mediju teorijas ir fokusējušās nevis uz to, ko mediju ziņojumi dara ar auditoriju, bet gan uz to, ko mediju lietotāji, izmantotāji dara ar medijiem. Izmantošanas un apmierinājuma teorija uzsver, ka indivīdi ieņem aktīvu lomu komunikācijas procesā un, izmantojot noteiktus medijus, ir uz mērķa orientēti. Mediju izmantošana ir tīša, nevis nejauša. Cilvēki izvēlas ļoti atšķirīgus medijus, kas ir lielā mērā atkarīgs no viņu interesēm, vērtībām, sociālajām lomām u.c..
Izmantošanas un apmierinājuma pieejas pamatā ir ideja, ka dažādi cilvēki vienu un to pašu masu komunikācijas ziņojumu var izmantot ļoti dažādiem nolūkiem, kurus nosaka viņu vajadzības. Divi zviedru pētnieki izdalīja trīs lietojuma un apmierinājuma modeļa elementus:
1. auditorija ir aktīva, uz mērķi orientēta.
2. masu komunikācijas procesā saistot vajadzību apmierinājumu un mediju izlasi lielāka iniciatīva ir auditorijas locekļa rokās.
3. mediji konkurē ar citiem vajadzību apmierināšanas avotiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register