Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:796110
 
Evaluation:
Published: 15.12.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Izdevniecība SIA „Žurnāls Santa”   
2.  Tirgus segmentācija   
2.1.  Segmentācijas svarīgums   
2.2.  Segmentācijas pamatprincipi   
2.3.  Segmentācijas posmi   
2.4.  Segmentācija dažādos tirgus apstākļos   
2.4.1.  Segmentācija patēriņa tirgū   
2.4.2.  Segmentācija biznesa tirgū   
2.5.  Mārketinga stratēģijas   
2.5.1.  Nediferencētā mārketinga stratēģija   
2.5.2.  Diferencētā mārketinga stratēģija   
2.5.3.  Koncentrētā mārketinga stratēģija   
2.6.  Lietas, kuras jāņem vērā   
3.  Segmentēšanas veidi un metodes izdevniecībā SIA „Žurnāls Santa”   
3.1.  Segmentēšana pēc patērētāju dzīvesveida   
3.2.  Segmentēšana pēc patēriņa pazīmēm   
  Secinājumi   
Extract

Studiju darba autori uzskata, ka ,tā kā, mūsdienu ekonomiskā situācija Latvijā ir samērā saspīlēta, tādēļ uzņēmumiem, kuri darbojas Latvijas un ārvalstu ekonomiskajos tirgos ir jāiegulda krietni vairāk resursu, lai apzinātos savas produkcijas mērķauditoriju jeb atbilstošu tirgus segmentu.
Autori kā sava darba mērķi izvirzīja analizēt segmentēšanas veidus un metodes izdevniecībā SIA „Žurnāls Santa”.
Lai sasniegtu iepriekš izvirzīto mērķi autori izvirzīja sekojošus uzdevumus:
1. Analizēt izdevniecību un tās darbību;
2. Aplūkot teoriju par segmentēšanas veidiem un metodēm, kādas varētu tikt pielietots izdevniecībā „Žurnāls Santa”;
3. Izpētīt konkrēto segmentēšanas veidu nozīmi izdevniecības darbības plānošanas procesā;
4. Izvirzīt secinājumus par konkrēto metožu pielietošanu un iegūtajiem rezultātiem.
Kursa darba veikšanai autori izmantos analītiskās pētījuma metodes, ar kuru palīdzību autori plāno uzzināt un izanalizēt sev nepieciešamo informāciju.
Kā pētījuma avotus autori izmantoja vispārīgo un specializēto literatūru, kā arī interneta resursus.
Studiju darbā tiek apskatīti iespējamie segmentēšanas veidi un metodes, kuras varētu tikt pielietotas, lai segmentētu izdevniecības produkciju, nevis konkrēti tie, kuri jau uz doto brīdi tiek izmantoti izdevniecībā „Žurnāls Santa”. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register