Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:799521
 
Evaluation:
Published: 02.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Produkta markas definīcija    4
  Produkta marka „Zelta Zivtiņa”    6
  Aptaujas rezultāti    11
  Secinājumi un priekšlikumi    17
Extract

Ievads

Latvijas mērogā ir sastopamas simtiem konkurējošas produkta markas, kas ieņem dažādas pozīcijas vadoties pēc idejas, kvalitātes, atpazīstamības un citiem kritērijiem. Daudzas no tām patērētāji jau ir iemīlējuši, bet daudzas vēl cīnās par šādu iespēju, savukārt citām pat nav šādas iesējas.
Nevienam nav noslēpums, ka labi zināma produkta marka bieži vien ir jebkura biznesa panākumu atslēga. Produkta markai ir milzīgs spēks, kas sevis radītā emocionālā ietekmē vada pircēju vai klientu izšķiršanos par labu konkrētam uzņēmumam vai produktam citu starpā, to panākot ar iedarbību uz cilvēka maņām. Veiksmīgas produkta markas izveides rezultāts ir pieaugošs pastāvīgo klientu un uzņēmējam lojālo personu skaits un, kā zināms, tieši ilgtermiņa attiecības ar klientu nes vislielāko peļņu.
Darba mērķis ir noskaidrot produktu markas „Zelta Zivtiņa” priekšrocības un trūkumus balstoties uz patērētāju vērtējumu, kas tiek iegūts ar aptaujas palīdzību. Lai īstenotu šo mērķi, tiek noteikti šādi uzdevumi:
1. Noskaidrot produkta markas definīciju
2. Iegūt un apkopot informāciju par produkta marku „Zelta zivtiņa”
3. Izstrādāt aptaujas anketu
4. Veikt aptauju ar internetā izvietotas anketas palīdzību
5. Apkopot un interpretēt iegūto informāciju

Produkta markas definīcija

Mūsdienās, kad tirgū katru dienu parādās daudz dažādu jaunu preču un pakalpojumu, uzņēmumam ir jārūpējas par to, lai pircējs tā produktus atpazītu, novērtētu pozitīvi un saglabātu tiem uzticību. Lai to realizētu, jārada produkta marka, kas tad arī izsaka noteiktas produkta funkcionālās un emocionālās vērtības. Tās uzdevums - būt atzītai, radīt uzticību, apliecināt statusu, garantēt pārliecību par kvalitāti, intuitīvi ļaut nojaust, kas ir tas, ko saņemsim kā lietotāji. Jo labāk produkta marka pilda šos uzdevumus, jo lielāka ir produkta markas un tās īpašnieka vērtība.
Pasaulē produkta markas popularizēšana pamatā ir orientēta uz produkta, pakalpojuma noieta vairošanu vai uzņēmuma augstāku novērtējumu. Produkta markas vērtība maina produkta cenu un būtiski ietekmē arī paša uzņēmuma kopējo vērtību.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register