Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:801229
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Latvijā darbojas gan vietējās aģentūras, gan arī starptautisko reklāmas aģentūru tīklu filiāles.
Ņemot vērā Latvijas reklāmas tirgus samērā īso vēsturi un lielumu, kvalitatīvā attīstība notiek. Reklāmdevēju, mārketinga pusē pieaug profesionalitāte. Protams, jāuzsver attīstība, kas ir interaktīvajā segmentā, kas ir un būs būtiska nākamos divus - trīs gadus uz priekšu.
Klasiskā izpratnē reklāmas aģentūra veido saturu, reklāmas produktu un mediju aģentūra nodarbojas ar tās izvietošanu, plānošanu un pirkšanu. Taču tā robeža ir diezgan izplūdusi, jo ir klienti, kuriem reklāmas aģentūra ir tas centrs, kas veido mārketinga plānu un komunikācijas stratēģiju, citiem klientiem to veido mediju aģentūras.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register