Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:803972
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Vairākums ražotāju nepārdod savas preces tieši gala lietotājiem. Starp ražotājiem un lietotājiem atrodas viens vai vairāki mārketinga kanāli — dažādas funkcijas pildošu mārketinga starpnieku kopumi. Uzņēmumi izmanto starpniekus, ja tiem nav pietiekamu finansu re­sursu tiešajam mārketingam un izplatīšanai, ja tiešais mārketings nevar tikt izman­tots un ja tie var pelnīt vairāk, izmantojot starpniekus. Starpnieki tiek izmantoti galvenokārt tādēļ, ka tie ir efektīvāki, padarot preces plaši pieejamas mērķa tirgiem. Svarīgākās starpnieku funkcijas ir informā­cijas ievākšana, veicināšana, pārrunu veikšana, pasūtījumu iesnieg­šana, finansēšanas organizēšana, riska uzņemšanās un preču fiziska pārņemšana valdījumā, apmaksas un īpašuma tiesību nodošanas orga­nizēšana.1
Ražotājiem ir vairāki varianti, kā sasniegt tirgu. Tie var pārdod tieši, izmantojot nulles līmeņa kanālu, vai izmantot viena, divu vai triju līmeņu kanālus. Lai izlemtu, kādu kanāla veidu izmantot, jāveic klientu vajadzību analīze, jānosaka kanāla mērķi un jāidentificē un jāizvērtē galvenās alternatīvas. Uzņēmumam ari jānosaka, vai izplatīt tā produktu ekskluzīvi, selektīvi vai intensīvi, un skaidri jānoformulē katra kanāla dalībnieka tiesības un atbildība.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register