Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:805938
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Cieši saistīta ar mērķauditorijas funkciju ir arī izmantojamā mūzika attiecīgajās reklāmās, tās uzticamība. Katrai reklāmai nepieciešams noteikt savu autoritāti. Var gadīties arī tā, ka efektīva mūzika noteikšana ir vienīgais rezultāts pareizai iestādes uzņēmējdarbībai. Vienkāršs veids, kā izveidot iestādes uzņēmējdarbību reklāmā, ir ekspertu liecības, piemēram, sacīkšu autovadītājs Džekijs Stjuarts aizstāv Ford transportlīdzekļus, vai arī eksperta apstiprinājums, piemēram, CREST zobupastu apstiprinājusi Amerikas zobārstu asociācija. Iestāde var arī veicināt slavenību liecības, kaut gan viņiem bieži vien trūkst attiecīgās zināšanas uz šo produktu, neskatoties uz šo trūkumu slavenības ar savu atšķirīgo izturēšanās stilu var palīdzēt reklāmai iegūt lielāku popularitāti. Ir iespējams arī, ka attiecīgā produkta reklāmām ir sava reklāmas seja. Veiksmīga reklāma ir spējīga panākt kādu nozīmīgu rezonansi, kaut ko tādu, ko klausītājs var pieskaitīt pie vērtībām. Mūzika ir neapstrīdami lielākais un nozīmīgākais instruments reklāmdevēju rokās.
Ir kļūdaini uzskatīt, ka patērētāji reklāmas ziņojumus saņem pasīvi. Attiecīgajos laika posmos pattērētāji kļūst jūtīgāki uz līdzekļiem, ar kuriem reklāmdevēji veido savu tēlu. Kā skatītāji sāk kļūt informētāki par izmantojamajiem līdzekļiem, reklāmdevēji ir spiesti meklēt jaunas metodes, lai novērstu skatītāju skepsi. Viens no nozīmīgākajiem notikumiem reklāmā 1980. gadā ir mūzikas video. Arī mūzikas video ir savi pārbaudes punkti, lai tas skaitītos labs, tie būtu: 1) izklaide; 2) strukturētība; 3) neaizmirstamība; 4) eketīva lirika; 5) pienācīgi noteikti mērķi, lai noteiktu auditoriju un 6) spēks. Kas atšķir mūziku no tradicionālas reklāmas, tas ir tas, ka reklāma uztver atšķirību starp pakalpojumu. Patērēt reklāmu nenozīmē patērēt produktu, tomēr šis gadījums neattiecas uz mūziku, produkts un reklāma ir viens un tas pats, tie ir nesaraujami saistīti. Citiem vārdiem sakot, muzikālās reklāmas var uzskatīt par paradigmu visiem mūzikas darbiem, neatkarīgi no to mūzikas izcelsmes.
Neraugoties uz visu, ir saprotams, ka reklāmas galvenais intruments ir mūzikas papildinājums, kas spēj piesaistīt cilvēkus un noteikto mērkauditoriju. Skaņas vai mūzikas instruments spēj tehniski novirzīt patērētāju no reklāmā redzamā uz psiholoģisko aspektu, šajā sakarā jāmin, ka reklāma un muzikālais pavadījums darbojas tikai uz fiksēto mērķauditoriju.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1328246
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register