Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:807124
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.03.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Used
Extract

Vārds "lojalitāte" kļuvis par modes lietu teju katrā uzņēmumā - un, protams, tajā skaitā finanšu organizācijās. Interesanti ir vērot attīstību lojalitātes vadībā - no primitīvām atlaidēm mazumtirdzniecības sektorā līdz veselu pasākumu kompleksu izveidei. Šodien vārds “lojalitāte" tiek apskatīts tā patiesajā vērtībā, izvēršoties par darbu kompleksu, kam lielā mērā var tikt pakārtota vesela procesu virkne, tajā skaitā uzņēmuma "seja" jeb publiskais tēls.
Kas jāņem vērā, veidojot lojalitātes programmu? Latvijā vēsturiski (dažādu politisku, ekonomisku, kultūras un sociālo izmaiņu rezultātā) cilvēki nemēdz uzticēties tikai vienam uzņēmumam. Tas noved pie biežas svārstīšanās par labu dažādiem piedāvājumiem, ko pastiprina fakts, ka modernajā finanšu un pakalpojumu tirgū piedāvāto pakalpojumu klāsts ir visai līdzīgs. Šādos apstākļos par noteicošo attīstības faktoru kļūst klientiem piedāvāto pakalpojumu kvalitāte un spēja apmierināt viņu mainīgās prasības. Katram klientu segmentam, protams, ir savas vērtības, vēlmes un vajadzības, tādēļ svarīgs uzdevums ir tās precīzi izzināt un, veidojot lojālo klientu segmentu, pilnveidot pakalpojumus, līdz tie atbilst kopējām prasībām. Lai to veiktu, nepieciešams vesels pasākumu komplekss, kuru vienā vārdā varam saukt par lojalitātes programmu.
Lai uzsāktu sekmīgu lojalitātes programmu, ir nepieciešami divi pamata priekšnoteikumi:
1.uz klientu vērsta domāšana (gan uzņēmuma vadībā, gan darbiniekos);
2. kā arī pašu darbinieku lojalitāte - apstāklis, kas šķiet paralēls, bet faktiski ir neatņemama sastāvdaļa klientu lojalitātei.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1240034
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register