Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:807730
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Extract

Mūsdienās uzņēmumu un organizāciju reputācija ir kļuvusi par nozīmīgu faktoru, kas lielā mērā nosaka klientu izvēli par labu konkrētās vai citas kompānijas produktiem un pakalpojumiem. Uzņēmuma tēla veidošana ir viena no no sabiedrisko attiecību galvenajiem uzdevumiem. Ikvienu uzņēmuma vadītāju interesē un satrauc mediju attieksme pret uzņēmumu. Pozitīvas attiecības ar masu medijiem sekmē labas reputācijas nostiprināšanos.1 Tēla veidošana ir situatīva, un tēla galvena funkcija – būt aizvietotājam. Tēls ir spēcīgs instruments mediju rokās, tāpēc ir svarīgi to uzturēt, nepieļaujot kļūdas, jo tiklīdz sabiedrisko attiecību speciālists pieļaus kļūdu tēla veidošanā, medijs to var pavērst pret uzņēmumu, tādējādi sabiedrībai pasniedzot šo „viltus ideju”, par sliktu uzņēmumu ar nepiedodami sabojātu tēlu, jo ir zināms, ka sabiedrība nepiedod tādas kļūdas, mēs vienēmēr atceramies, šos spilgtos, interesantos, bet sliktos notikumus, jo tieši sliktā informācija visātrāk izplatās „no mutes mutē”.
Proti, reputācija ir kļuvusi par vienu no vērtīgākajiem jebkura uzņēmuma vai organizācijas īpašumiem un ieguvumiem, reputācija ir jāsaudzē un „jākopj”, kā jebkas cits, kas pieder uzņēmumam. 21. gs straujajā un neparedzamajā biznesa un informācijas vidē, piemēram, ekonomiskās krīzes laikā, kuru uz priekšu virza dažādi notikumi un darbības, noturīgas reputācijas izveide un uzturēšana uzņēmumam nekad nav bijusi tik būtiska kā tagad. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register