Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:807937
 
Evaluation:
Published: 10.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  ANALĪZES DAĻA    5
1.1  Preču un pakalpojumu raksturojums pa sortimentu grupām    5
1.1.1.  Preču sortiments pēc tā raksturlielumiem    6
1.1.1.1.  Sortimenta paplašinājums    8
1.1.1.2.  Preču sorimenta piesātinājums    9
1.1.1.3.  Preču harmoniskums    9
1.1.2.  Preču kvalitāte    10
1.1.2.1.  Standarti un to nozīme kvalitātes nodrošināšanā    11
1.1.2.2.  Preču kvalitātes kontrole, tās veidi un līdzekļi    12
1.1.2.3.  Preču kvalitātes kontroles metodes    13
1.2.  Preču sortimenta plānošanas metodes    14
1.2.1.  Preces dzīves cikla stratēģija    14
1.2.2.  Noieta prognozēšana    18
1.2.3.  Sortimenta regulēšanas būtība    18
1.2.4.  Efektīva sortimenta noteikšana    19
2.  PRAKTISKĀ DAĻA    21
2.1.  A/S „Putnu fabrika Ķekava” darbības analīze    21
2.1.1.  A/S „Putnu fabrika Ķekava” sortimenta politika    23
2.1.2.  A/S „Putnu fabrika Ķekava” produkcijas kvalitātes rādītāji    24
2.1.3.  Uzņēmuma pārdošanas un realizācijas politika    26
2.1.4.  Produkcijas pārdošanas plānošana    28
2.2.  Patērētāju aptaujas un vidokļu apkopošana par patērētāju uzticību A/S „Putnu fabrika Ķekava” vistas gaļas izstrādājumiem    30
2.3.  Reklāmas kampaņas plānošana un izstrāde uzņēmumā    34
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    38
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    39
Extract

Brīvā tirgus apstākļos gandrīz visas tirgus nišas ir pārpildītas, tādēļ uzņēmuma vadītājam grūti cīnīties ar spēcīgo konkurenci. Analizējot uzņēmumu konkurētspēju, speciālisti ir nonākuši pie slēdziena, ka cenai līdzvērtīgs tirdzniecības rādītājs ir atbilstoša sortimenta izvēle.
Preču sortimentam obligāti ir jāatbilst sava mērķa tirgus patērētāju vēlmēm, jo tieši sortiments kļūst par vienu no galvenajiem faktoriem konkurences cīņā starp analogiem uzņēmumiem.
Esošie un potenciālie klienti, apmeklējot tirdzniecības vietas, pievērš uzmanību ne tikai sev interesējošai, vajadzīgai, un pierastai precei, bet arī ievēro jaunas, neredzētas citu sortimenta grupu preces. Šī iemesla dēļ, liela nozīme ir sortimenta izkārtojumam tirdzniecības vietās un atbilstība izmantošanas mērķim. Tirdzniecībā nepieredzējušam cilvēkam pārdošanas sortimenta izveidošana nešķiet sarežģīta, tomēr ierobežotu finansiālu līdzekļu un platības dēļ ražotājam ir jāizlemj par labu vairāk nepieciešamāko preču atrašanos viņa tirdzniecības vietā.
Kursa darbā tiks izpētītas preču sortimenta grupas, sortimenta plānošanas metodes, noieta prognozes un sortimenta regulēšanas procesa būtība.
Darbā tiks apskatīta sortimenta politika pārdošanas vadīšanā, kur tiks novērtēti preču sortimenta plānošanas kritēriji (preču dzīves cikla iespējamās fāzes, preču kvalitātes faktori un prasības).
Tiks analizēta AS „Putnu fabrika Ķekava” darbības analīze, kura pārdod plaša patēriņa pārtikas preces, kuras nevar iedalīt atbilstoši sezonas ietekmei, taču tā nodrošina saviem klientiem iespēju iegādāties sezonas raksturojošas aktuālākās preces, kas nodrošina nepārtrauktu tirdzniecību un efektīvu naudas apriti. Kursa darbā tiks analizēta sortimentu grupu plānošana uzņēmumā „Putnu fabrika Ķekava”, kā arī tiks novērtēta uzņēmuma spēja realizēt veiksmīgu pārdošanas politiku. Tiks veikta respondentu aptauja, kas palīdzēs noskaidrot, vai uzņēmums ir spējīgs apmierināt klientu vēlmes, vai nav nepieciešams veikt kādas izmaiņas sortimenta plānošanā.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1243336
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register