Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:808015
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Preču virzīšanas metožu būtība.
Mūsdienās mārketings ir sarežģītāks process nekā tikai produkta izstrāde, cenas noteikšana un sadale. Lai uzņēmums spētu pilnvērtīgāk realizēt savu produkciju, tam ir nepieciešama komunikācija ar pircēju.
Lai nodrošinātu efektīvu un veiksmīgu komunikāciju ar pircējiem, uzņēmumi slēdz līgumus ar reklāmas aģentūrām, pieņem darbā kvalificētus un zinošus speciālistus, apmāca tirdzniecības personālu utt.
Mārketinga komunikāciju komplekss ietver sevī četrus veidus:
Reklāma (advertising);
Produkta realizācijas veicināšana (sales promotion);
Sabiedriskās saskares/sabiedriskās attiecības (public relations);
Personiskā apkalpošana (personal selling).
Augstāk minētajam kompleksam ir arī cits nosaukums – metodes produktu virzīšanai tirgū, kas galu galā arī atspoguļo galīgo mārketinga komunikāciju mērķi – produkts jāpārdod tirgū.1…

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register