Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:809828
 
Evaluation:
Published: 16.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Extract

Reklāma nozīmē kādas puses pārliecināšana vai pārvilināšana iegādāties konkrētu produktu vai pakalpojumu. Šī pārdošana atšķiras ar veidu kam prece vai pakalpojums tiek tirgots – individuālai personai vai plašākai auditorijai. Atšķiras pārliecināšanas runa, kas attiecas uz plašsaziņas līdzekļiem un līdz ar to plašas sociālas iezīmes, nevis personiska motivācija.
Sākotnēji, reklāma medijos vispirms parādījās laikrakstos, kuri bija kā īsas skrejlapas pilnas ar ziņu tekstiem. To ieņēmumi bija tikai no lasītāju abonēšanas maksas, tāpēc reklāmu parādīšanās ieņēmumu veidus padarīja divkāršus. Laikrakstus pārdeva divām grupām: abonementiem, kuriem pārdeva ziņas; reklāmdevējiem, kuriem pārdeva pieeju lielākam tirgum.
Ar fotoattēlu un fotolitogrāfijas parādīšanos, laikrakstu ilustrētās ziņas radīja moderno mediju aizsākumu. Žurnāli sāka veidot pārskatus, biogrāfiskos rakstus, analītiskus materiālus un fotogrāfija kļuva aizvien populārāka. Vēl vairāk, tehnoloģiju attīstība ļāva reklāmas veidot daudz izsmalcinātākas, iekļaujot daudz uzkrītošākas, pilna attēla fotogrāfijas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register