Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:810621
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Lielo firmu logotipu attīstības vēsture    4
2.  Baltic Brand Formula 2007    7
3.  Latvijas zīmolu attīstība    8
3.1.  Spilva    8
3.2.  Cido    9
3.3.  Lauma    9
3.4.  Rīgas piensaimnieks    11
3.5.  Draugiem.lv    12
3.6.  LNT    13
3.7.  Zaļā karotīte    14
4.  Zīmola kopienas    16
  Secinājumi    19
  Priekšlikumi    20
  Izmantotā literatūra    21
Extract

1. LIELO FIRMU LOGOTIPU ATTĪSTĪBAS VĒSTURE
Sevišķi interesanta ir lielo firmu logotipu attīstība noteiktos vēstures periodos, citreiz ieraugot kādu no slaveniem brendiem pat grūti saskatīt šodienas zīmolu. Kaut gan jāpiezīmē, ka kopēja iezīme ir visiem logotipiem, ko šī firma ir izveidojusi.
Logotips - firmas stila, korporatīvā kompānijas-pasūtītāja tēla daļa, kas ar vienotu vizuālu līniju sasaista visus kompānijas darbības aspektus.
Viena no pirmajām lietām kompānijas imidža organizācijā - tā ir firmas logotipa radīšana, kas ir viens no kompānijas, tirdzniecības markas, brenda, vai produkta panākumu pamatfaktoriem. Kā sludina vārdnīcas, firmas stils - tas ir grafisko, vizuālo un informatīvo līdzekļu kopums, ar kuru palīdzību firma uzsver savu individualitāti. Logotips tiek izmantots firmas produkcijas noformējumā, reklāmā, apzīmējumos, kurus kompānija izmanto firmas veidlapās, reklāmas materiālos, uz aploksnēm, produktu iesaiņojumā. Logotips - tas ir uzņēmuma tirgus virzīšanas, konkurences, pircēju uzmanības piesaistīšanas instruments, paņēmienu kopums, kas uzlabo atpazīstamību un uztveri, pircēju, partneru un neatkarīgo, ne tikai firmas preču, bet arī visas tās darbības vērotāju vidū, kas savukārt ļauj identificēt kompāniju konkurentu starpā. Logotipu zīmējot, var lietot atpazīstamus simbolus, kuri rezonē ar cilvēkiem pazīstamiem stereotipiem, tomēr viss tā saucamais asociāciju grozs veidojas zīmola vai paša uzņēmuma pastāvēšanas laikā. Uzņēmumi, kuru logotips ir bijis spējīgs ilglaicīgi pastāvēt, ap sevi apaudzē cilvēku asociācijas un priekšstatus. Tāpēc, ja to maina, viss ir jāsāk no sākuma. Protams, logotipiem izmaiņas notiek. Vidēji ik pa pieciem gadiem tiek realizēti tā saucamie facelift, kad uzņēmuma stila grafiskais izpildījums tiek piemērots laika garam. Gadu gaitā mainās kādi vizuālie kodi un, ja uzņēmums negrib būt vecmodīgs. (Lielo firmu logotipu attīstības vēsture, 2009.)
Kā, piemēram, Apple zīmols, kas redzams 1.1. attēlā). Pirmais Apple zīmols, bija melnbalts ar cilvēku, kas sēž zem ābeles. Šāds zīmols pastāvēja līdz 1976.gadam,kad to nomainīja pret krāsainu ābolu, kāds tas pastāvēja līdz 1998.gadam, kad to atkal nomainīja uz pašreizējo Apple zīmolu, baltu jeb caurspīdīgu ābolu.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register