Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:812452
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Nodrošināt izdzīvošanu tirgū- saistīts ar lielu konkurenci un pieprasījuma maiņu. Lai izdzīvotu, jānosaka zemas cenas – Kompānijas L’oreal piedāvā ne īpašu augstas cenas uz šampūnu. Pircējs dažādos veikalos Latvijā var nopirkt šo preci ar atlaidi, piemēram, veikals Drogas.
Peļņas palielināšana- vajadzētu izvēlēties tādu cenu, kas dod iespēju gūt maksimālo peļņu, ieskaitot guvumu un investīcijas.
Lielākais realizācijas apjoms- galvenais nosacījums- zemas cenas. Tā var paaugstināt apgrozījuma daļu , piemēram, līdz 20 %.
Stabilas pozīcijas produktu kvalitātes ziņā- šis mērķis ir saistīts ar samēra augstām cenām, kas kompensē lielos izdevumus zinātniskās pētniecības darbiem. Kompānijas piedāvā augstās kvalitātes produkciju Francija, Lielbritānijā- lielās attīstītās valstīs, kur pircēji maksās par kvalitāti augstās cenas. Latvijā šampūns L’oreal var nopirkt par samēra zemām cenām – protams, kvalitāte arī ir vidēja. Latvijā ir tikai dažādi veikali, kur ir produkcijai L’oreal augstas cenas- Tas ir veikali Kolonna un Bogema.
Pirmās kārtas L’oreal mērķis- produkciju kvalitāte tirgū.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register