Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:813315
 
Evaluation:
Published: 13.11.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga vadīšanas funkcijas    4
1.1.  Stratēģiskā plānošana    8
1.2.  Plānošana, mārketinga plāna sastādīšana    11
1.3.  Organizēšana un koordinēšana    13
1.4.  Kontrole    14
1.5.  Inovāciju vadīšana mārketingā    16
2.  SIA „Ziedu salons – Linda” un tā mārketinga vadīšanas funkcijas    18
2.1.  Par SIA „Ziedu salons - Linda”    18
2.2.  Uzņēmumā realizētās mārketinga vadīšanas funkcijas    20
2.3.  Priekšlikumi mārketinga vadīšanas funkciju pilnveidošanai    24
3.  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Literatūras saraksts    26
Extract

3. Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Autoru domas sakarā ar uzņēmuma mārketinga vadīšanas funkciju iedalījumu ir atšķirīgs, tomēr pamats ir plānošana, organizēšana un koordinēšana un kontrole.
2. Mārketinga vadīšanas funkcijas ir cieši saistīta ar uzņēmuma vadīšanas funkcijām, turklāt tās ir ļoti līdzīgas.
3. Mārketinga vadīšanas pamatā ir efektīva un rūpīga plānošana.
4. Ja viens no funkciju posmiem neveic savu darbu, automātiski palielinās atšķirība starp reālo rezultātu un potenciālo.
5. Ir svarīgi mārketinga vadīšanā pievērst uzmanību atsevišķām detaļām, katru no tām izanalizēt un gala rezultātā tās uzlabot.
6. Svarīgi ir, lai mārketinga pasākumus vadītu zinoši un izglītoti speciālisti.
7. Viena no lielākajām problēmām ir funkciju daļēja izpilde.
Priekšlikumi
1. Ir nepieciešams uzlabot vadītāja komunikāciju ar uzņēmuma darbiniekiem, jo, ja darbinieki nezinās, kas tieši no viņiem tiek prasīts un kādi ir uzņēmuma mērķi un plāni, tad nebūs iespējams panākt augstu darba ražīgumu un kvalitāti.
2. Uzņēmuma vadītājiem vajag censties uzklausīt arī darbinieku ieteikumus un idejas.
3. Sekot līdzi jaunākajām tendencēm pasaules tirgū gan tehnoloģiju, gan klientu vēlmju ziņā.
4. Paplašināt izmantoto mārketinga instrumentu klāstu, diversificēt reklāmu.
5. Jāvērš uzmanība darbinieku kontroles sistēmas uzlabošanai.
6. Veidot atgriezenisko saiti ar klientiem, lai zinātu, ko nepieciešams savā darbībā uzlabot.
7. Nepaļauties tikai uz patstāvīgajiem klientiem, izmantot mārketinga iespējas, lai piesaistītus jaunus pircējus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1335167
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register