Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:816637
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.11.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Sekundārā informācija Latvijā ir:
1. Valstisko institūciju publikācijas Latvijā – Latvijas bankas gada pārskati, LR Finanšu ministrijas ziņojumi, Valsts statistikas komitejas ikgadējie izdevumi utt.;
2. Komercinformācija – Lursoft, Pētījumu aģentūras dati utt.;
3. Periodiskie izdevumi Latvijā – laikraksts “Dienas Bizness”, žurnāls “Kapitāls” utt..
Savukārt, starptautiskā sekundārā informācija ir:
1. Komercdati – Nielsen, MRCA Informācijas pakalpojumi utt.;
Lai mārketinga pētījums būtu precīzs, darbs pie tā būtu jāsadala vairākos posmos:
1. Jāveic situācijas analīze;
2. Jāsastāda plāns;
3. Jāsavāc informācija.
4. Jāveic iegūtās informācijas apkopošana un analīze.
Informācijas vērtīguma attiecība prêt tās ieguves izmaksām ir kritērijs, pēc kura var vērtēt mārketinga pētījumu ieguldījumu uzņēmuma darbības rezultātos.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register