Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:817717
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Uzņēmums savā būtībā ir atklāta sistēma, kas sastāv no daudziem mainīgiem elementiem. Savukārt šie elementi no organizācijas viedokļa cieši savijas ar ārējiem elementiem. Tādējādi nonākam pie secinājuma, ka uzņēmuma vide iedalās - mirovidē un makrovidē. Šīs vides nosaka pēc to ietekmes uz uzņēmuma iekšējo vidi un iespējas šo vidi un kontrolēt.

Makrovide – mārketinga makrovide ir ārējo spēku mijiedarbība uz uzņēmumu, kas darbojas aiz tā robežām un ietekmē mārketinga dienesta spēju veiksmīgi darboties tirgū. Makrovide ir daudz plašāki sociālie spēki, kas ietekmē mikrovidi (demogrāfiskie, ekonomiskie, darba, zinātniski tehniskie, politiskie un kultūras faktori).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register