Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:817729
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Informatīvais jeb ziņu biļetens un tā nozīme    4
  Biļetena raksturs un funkcijas    5
  Biļetenu veidi un to pielietojums    6
  Kā uzrakstīt labu biļetenu?    7
  Secinājumi    9
  Izmantotā literatūra    10
Extract

Ievads
Biļetens ir saziņas līdzeklis korporāciju un asociāciju biznesa vidē un to biedru starpā kā mērķauditorijai paredzēts izdevums. Biļeteni lieti noder tad, kad nepieciešams mērķauditorijai nogādāt īpašu ziņu īpašā kontekstā.
Komunikāciju programmas sastāv no daudziem svarīgiem posmiem, tādēļ ir grūti runāti par biļetenu kā vienu atsevišķu komunikāciju metodi.
Šodien iespiestie izdevumi daudzās organizācijās ir galvenais iekšējās sazināšanās līdzeklis. To galvenais mērķis ir turēt darbiniekus lietas kursā par organizācijas uzņēmējdarbības virzieniem un mērķiem, kā arī apgādāt darbiniekus ar informāciju, kas nepieciešama, lai viņi varētu lietpratīgi pildīt savus pienākumus.
Šis komunikācijas veids Latvijā pagaidām tiek izmantots galvenokārt starptautiskos uzņēmumos, bet jaunie sabiedrisko attiecību speciālisti ir pieņēmuši un sāk izmantot šo komunikācijas veidu arī vietējos uzņēmumos un organizācijās.
Informatīvie jeb ziņu biļeteni var būt dažādi, atkarībā no to mērķauditorijas, taču es savā darbā vairāk pievērsīšos biļetenu izmantošanai un to sastādīšanas paņēmieniem izmantošanai dažādās privātajās organizācijās un uzņēmumos.
Tomēr vienmēr jāatceras, ka publikācijas papildina, nevis aizstāj komunikāciju „vaigu vaigā”, kas ir nepieciešams sekmīgu attiecību priekšnoteikums.


Informatīvais jeb ziņu biļetens un tā nozīme
Biļetens ir saziņas līdzeklis korporāciju un asociāciju biznesa vidē un to biedru starpā kā mērķauditorijai paredzēts izdevums. Biļeteni lieti noder tad, kad nepieciešams mērķauditorijai nogādāt īpašu ziņu īpašā kontekstā.
Primāri informatīvie jeb ziņu biļeteni nodrošina divu veidu komunikāciju:
1) iekšējo komunikāciju – informācija tiek nodota organizācijas ietvaros
2) ārējo komunikāciju - tiek informēta sabiedrība par organizācijas darbībām.

Vissvarīgākās kādas organizācijas attiecības ir attiecības ar visu līmeņu darbiniekiem. Iekšējā sabiedrība jeb darbinieku sabiedrība – šie jēdzieni attiecas gan uz vadītājiem, gan uz vadāmajiem. Šī sabiedrība ir organizācijas vissvarīgākie resursi – cilvēki. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register