Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:817801
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.04.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tūrisma maršrutu komercdarbība pasaulē globalizācijas apstākļos – teorētiskais apskats    4
2.  Tūrisma maršrutu komercdarbība globalizētā pasaulē    6
2.1.  Svarīgākās izmaiņas tūrismā globalizācijas ietekmē    6
2.2.  Tūrisma maršrutu tendences pasaulē    7
3.  Tūrisma maršrutu komercdarbība Latvijā un globalizācijas ietekme uz to    9
3.1.  Tūrisma maršrutu kā produkta radīšana    9
3.2.  Globalizācijas ietekme uz Latvijas tūrisma komercdarbību Padomju savienībā un pēc neatkarības    10
3.3.  Tūrisma maršrutu tendences Latvijā    11
3.3.1.  Izejošais tūrisms    11
3.3.2.  Vietējais tūrisms. (Kas “apstrādā”vietējos tūristus, kas gatavo maršrutus/? Kam piedāvā - sagrupēt. Arī to kas ir uzrakstīts.Visur atsauces trūkst    11
4.  Pasaules un Latvijas tūrisma maršrutu komercdarbības salīdzinājums    15
5.  Secinājumi    15
6.  Priekšlikumi    15
7.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    16
Extract

SECINĀJUMI
1) Globalizācija ir palīdzējusi attīstīties tūrismam un padarījusi to pieejamāku
2) Politiskie faktori negatīvi ietekmē tūrismu
3) Globālā tūrisma ietvaros tiek bojāti vēsturiski objekti
4) Pēc Latvijas neatkarības atgūšanas, ceļošana norit daudz vienkāršāk un tūristiem ir daudz pieejamāki galamērķi, neliedzot ceļot uz jebkuru no pasaules malām.
5) Globalizācijas ietekmē, attīstoties tehnoloģijām, Latvijas tūristiem ir iespēja iegūt maksimāli daudz informācijas par ceļojumu piedāvājumiem ārzemēs, kā arī par drošību un dažādām iespējām valsts ietvaros, uz kuru tas ceļo.
6) Veidojot tūrisma maršrutu, joprojām ir svarīga tabula par ceļotāju tipoloģiju, kura sastādīta, balstoties uz Džonu Svārbrūku un Suzannu Horneri (2007).
7) Par maz reklāma ārvalstīs
8) Latvija ir droša valsts ceļošanai

PRIEKŠLIKUMI
1) Izmantot Eiropas Savienības līdzekļus kultūrvēsturisku objektu sakopšanai un atjaunošanai
2) Vairāk reklamēties ārvalstīs, sadarboties ar ārvalstu tūrisma operatoriem.
3) Attīstīt ekotūrismu, izstrādāt jaunu Ekotūrisma stratēģiju
4) Sekot līdzi tehnoloģiskajiem jaunumiem un izmantot tos tūrisma maršrutu reklamēšanai un Millenials paaudzes piesaistīšanai
5) Reklāmās uzsvērt globāla rakstura pozitīvos faktorus dodoties tūrisma maršrutos uz Latviju (piem.drošība, daba, dabiskums utmldz.)

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1353730
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register