Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:821010
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

I Globālā mārketinga attīstība.

Lai noskaidrotu, ar kādu zīmolu, jeb marku ir darīšana, vajag noskaidrot tās pieejamību dažādās valstīs:

• Vietējā marka(jeb zīmols)- marka, kas tiek pārdota vienā valstī.
• Reģionālā marka- marka, kura iegūstama kādā reģionālā blokā;
• Globālā marka- marka, kuru var iegūt vairumā pasaules valstīs un vietās.

Globālā mārketinga nepieciešamība parādās, kad uzmanības centrs tiek pārnest no produkcijas importa uz eksportu.

Globālā reklāma domāta viena produkta virzīšanai veselā virknē valstu.
Globāls ir atpazīstams un nopērkams jebkurā vietā.

II Eksporta aspekts.
Citas valsts sadales sistēma
Importētājs:
• Reklāma;
• Mārketings konkrētā valstī.
Pārstāvis:
• Konkrētu jautājumu risināšana;
• Darba kontrole;
• Komunikācijas problēmu risināšana.

Vadības (Menedžmenta) pārvietošana
Iemesli:
• Noieta palielināšanā
• Sortimenta nomenklatūras(sortimenta plašuma un garuma) pieaugums eksporta tīklos

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register