Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:823607
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  PĀRDOŠANAS APJOMA PALIELINĀŠANAS IESPĒJAS UZŅĒMUMĀ    3
1.1.  INSTRUMENTI PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAI    6
1.2.  TIEŠAIS MĀRKETINGS    8
1.3.  TELEMĀRKETINGS UN TĀ NOZĪME LATVIJĀ    11
2.  TELEMĀRKETINGA PAKALPOJUMU SNIEDZĒJS SIA    14
2.1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS UN DARBĪBAS NOVĒRTĒJUMS    14
2.2.  UZŅĒMUMA KONKURENTI UN KONKURENCES SITUĀCIJA    16
2.3.  KOMUNIKĀCIJAS NOZĪME UZŅĒMUMĀ „TM GROUP”    19
  SECINĀJUMI    23
  PRIEKŠLIKUMI    25
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    26
  PIELIKUMI    27
Extract

Ikviena nozare un ikviens uzņēmums ir ieinteresēts palielināt pārdošana apjomus, nesamazinot cenu, lai nezaudētu peļņu. Ne vienmēr, lai palielinātu pārdošanas apjomus, ir jāsamazina produkta cena, ir vēl daudz un dažādi paņēmieni, kā veicināt pārdošanas apjomus. Darba autore šajā darbā apskata un analizē pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas uzņēmumā SIA „TM GROUP” - Telemārketinga grupa jeb telemārketinga pakalpojumi. Apzinot pašreizējās tirgus problēmas un iedzīvotāju zemo pirktspēju Latvijā, telemārketinga pakalpojumi kļūst arvien aktuālāki uzņēmumiem, kuri vēlas sevi popularizēt un iegūt arvien jaunus klientus, kā arī, turpināt sadarbību ar jau esošajiem klientiem.
Autore šajā darbā atspoguļo uzņēmuma SIA „TM GROUP” raksturojumu un situāciju, kādā atrodas uzņēmums, kā arī, apskata ar kādiem paņēmieniem var palielināt pārdošanas apjomus. Autore, lai sasniegtu darba mērķi, autore izvirza šādus uzdevumus:
1. Veikt teorētisko literatūras avotu analīzi (mārketings, tirdzniecība, telemāketings);
2. Veikt uzņēmuma SIA „TM GROUP” darbības novērtējumu;
3. Izzināt uzņēmuma SIA „TM GROUP” iespējas Liepājas tirgū;
4. Izstrādāt priekšlikumus pārdošanas apjoma palielināšanai.
Lai veiktu izvirzītos uzdevumus mērķa sasniegšanai, darba autore pēta un salīdzina uzņēmuma SIA „TM GROUP” izaugsmi: klientu skaitu, darbinieku skaitu, pasūtījumu skaitu, SIA „TM GROUP” darbības laikā, laika posmā no 2009. gada jūlija līdz 2010. gada jūnijam. Autore šos datus atspoguļo darbā, attēlu un tabulu veidā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register