Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:825818
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
  KOPSAVILKUMS    6
1.  SIA “ XXX” VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    7
1.1.  SIA “ XXX” darbības apraksts    7
1.2.  Nozare, īss tās raksturojums    7
1.3.  Vadība, personāls un organizatoriskā shēma    8
1.4.  Produkta apraksts    8
1.5.  Stratēģija un mērķi    9
2.  TIRGUS IZPĒTE UN ANALĪZE    11
2.1.  Mērķa tirgus analīze    11
2.2.  Konkurentu analīze    11
3.  SIA „XXX” SVID analīze    13
4.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU ATTĪSTĪBAS PROJEKTS    15
4.1.  Projekta mērķis, uzdevumi un projekta pamatojums    15
4.2.  Projekta īstenošanas posmi    15
4.3.  Projekta realizācija    16
4.3.1.  Produkta pārdošanas veicināšana    16
4.3.2.  Reklāma    17
4.4.  Projekta risku novērtējums un analīze    18
4.5.  Projekta īstenošanai nepieciešamie resursi    18
4.6.  Projekta izmaksas    20
4.7.  Projekta finansēšanas plāns    21
5.  SIA „XXX” MĀRKETINGA PLĀNS    23
5.1.  Produktu pozicionēšana    23
5.2.  Produktu izplatīšana    24
5.3.  Produktu cena    24
6.  PROJEKTA FINANSIĀLAIS PASKAIDROJUMS UN PAMATOJUMS    25
6.1.  Aprēķinos izmantotie pieņēmumi, pamatojumi    25
6.2.  Finanšu aprēķini, dati    25
6.3.  Projekta efektivitātes analīze    26
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    27
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    28
Extract

Patreizējā tirgus situācijā, kad strauji mainās uzņēmējdarbības vide, mārketinga loma uzņēmumos palielinās. Lai uzņēmums varētu sekmīgi darboties tirgū, tā darbam ir jābūt labi organizētam. Pateicoties mārketingam uzņēmums noskaidro klientu vajadzības un savu darbību plāno tā, lai tiktu apmierinātas šīs vajadzības. Mārketinga pamatā ir klientu vēlmju apmierināšana, nodrošinot viņus ar īsto produktu par īsto cenu, pārdodot to īstajā vietā, nodrošinot ar īsto informāciju un darot to labāk par konkurentiem. Mārketinga plānošana sniedz priekšrocību konkurences apstākļos pret tiem uzņēmumiem, kuriem šī plānošana ir vāji attīstīta, vai vispār nenotiek. Mūsdienu mārketinga būtība tā ir uzņēmējdarbība, kas pārvērš pircēja vajadzības uzņēmuma ienākumos. Viens no galvenajiem mārketinga uzdevumiem ir izveidot komunikāciju – saskarsmi ar klientiem. Tas nodrošina produktu un paša uzņēmuma prezentēšanu auditorijai ar mērķi veidot un sekmēt dialogu ar patērētāju, lai stimulētu pārdošanu. Līdz ar to mārketingam un mārketinga komunikācijām ir liela nozīme mūsdienu konkurences un pircēju maksātspējas samazināšanās apstākļos.
Studiju projekta mērķis ir izstrādāt mārketinga komunikāciju plānu SIA „XXX”.
Lai tiktu sasniegts izvirzītais mērķis, ir jāveic sekojoši uzdevumi:
Iepazīties ar SIA „XXX” darbību – uzņēmuma organizatorisko struktūru, produktu, stratēģiju;
Veikt produkta un tirgus analīzi, lai izstrādātu mārketinga komunikāciju plānu;
Apzināt iespējamos riskus un to mazināšanas iespējas, lai paredzētu iespējamās problēmas;
Izstrādāt mārketinga komunikāciju plānu SIA „XXX”, lai veicinātu produktu noietu tirgū.
Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus, balstoties uz iegūtās informācijas analīzi.
Tā kā SIA „XXX” veikalu tīkls ir vairākos rajonos, studiju projektā tiks apskatīts Jēkabpils tirgus.
Studiju darbā tiks izmantotas tādas pētījuma metodes, kā salīdzināšana un mārketinga analīzes metode SVID, finansu rādītāju analīze. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register