Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:833624
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Vispārēja informācija par uzņēmumu un vidi, kurā uzņēmums darbojas    5
1.1.  Uzņēmuma tiesiskā forma, īpašuma forma, darbības vieta    5
1.2.  Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā, nozarē, kurā uzņēmums darbojas    5
1.3.  Uzņēmuma darbība ārējos tirgos    6
1.4.  Uzņēmējdarbības vide, ārējās vides ietekme uz uzņēmuma, nozares attīstību    8
1.5.  Sociālās izmaiņas valstī un to loma uzņēmuma attīstībā    11
1.6.  Svarīgākie uzņēmuma darbību raksturojošie rādītāji    12
2.  Uzņēmuma vadība    13
2.1.  Vadība, struktūra, pārvalde, darbības plānošana    13
2.2.  Lēmumu pieņemšanas metodes    14
2.3.  Vadības informācijas sistēmas uzņēmumā    14
2.4.  Stratēģiskais vadīšanas process uzņēmumā    15
2.5.  Investīciju virziens uzņēmumā    16
2.6.  Uzņēmumā realizētie projekti    17
2.7.  Uzņēmuma kontroles vide    17
2.8.  Kvalitātes vadības procesi uzņēmumā, ietekme uz uzņēmuma darbības rezultātiem    18
3.  Mārketinga politika    20
3.1.  Uzņēmuma mārketinga vide    20
3.2.  Uzņēmuma mārketinga elementi    21
3.3.  Uzņēmuma tirgus segments    24
3.4.  Produkta pozicionēšanas karte    25
3.5.  Produktu dzīves cikla analīze un jaunu produktu izstrādāšanas un ieviešanas tirgū analīze    27
4.  Uzņēmuma darbības rādītāji, to raksturojums, finansēšanas politika un avoti    28
4.1.  Iekšējie finansēšanas avoti (nesadalītā peļņa, rezerves)    28
4.2.  Ārējie finansēšanas avoti    28
4.3.  Kapitāla piesaiste, izmantojot finanšu tirgus instrumentus    29
4.4.  Operatīvā, finanšu analīzes un kombinētā svira    29
4.5.  Kādus nodokļus, nodevas un obligātos maksājumus maksā uzņēmums    31
  Secinājumi    32
  Priekšlikumi    34
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    36
  Pielikumi    37
Extract

Secinājumi
1. SIA „PROF Līnija” galvenie darbības virzieni ir kosmētikas līdzekļu vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība, kā arī frizieru un skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšana. Lai gan uzņēmums nenodrošina pirmās vajadzības preču un pakalpojumu klāstu, skaistumkopšana un kosmētika būs aktuāla vienmēr, un līdz ar dzīves līmeņa pieaugumu un algu paaugstinājumu, kļūs arvien pieprasītāka.
2. SIA „PROF līnija” ir oficiālais izplatītājs tādiem pasaulē pazīstamiem zīmoliem, kā Paul Mitchell® prodesionālā matu kosmētika Latvijā, kā arī Callus Peel™ profesionālā pēdu kopšanas kosmētika un TriWorks™ aparātkosmetaloģijas iekārtas Baltijas valstīs. Uzņēmums plāno uzsākt aktīvu šo produktu virzīšanu Baltijas valstu tirgū, tiklīdz tie būs iekarojuši Latvijas tirgu.
3. Analizējot uzņēmuma finanšu rādītājus var secināt, ka uzņēmums strādā ar zaudējumiem un bez tendences uz situācijas uzlabošanos, jo arī apgrozījums ir svārstīgs un stipri nav audzis.
4. SIA „PROF Līnija” vadības struktūra ir ļoti vienkārša un pārskatāma, jo uzņēmums nav liels. Nosacīti, uzņēmumu varētu sadalīt divās daļās – profesionālās matu kosmētikas Paul Mitchell® pārstāvniecība un izplatīšana, un skaistumkopšanas salons „Beauty Zone”.
5. Lielākā daļa darbinieku ir pakļauti tieši uzņēmuma valdes priekšsēdētājai, kas veic arī uzņēmuma direktores funkcijas. Šāda vadības struktūra ļauj veidot optimālu komunikāciju starp darbiniekiem un efektīvu informācijas apmaiņu, taču bieži vien kavē daudzu lēmumu pieņemšanu un projektu virzību, jo jebkurš jautājums ir jāsaskaņo ar uzņēmuma valdes priekšsēdētāju, kas ir diezgan noslogota un bieži vien neatrodas Latvijā.
6. Stratēģiskās vadības procesu uzņēmumā veic uzņēmuma vadītāja vienpersoniski. To, kā konkrēti tiek veikta stratēģiskās vadīšanas process vadības līmenī, vadība neizpauž, un uzņēmuma darbiniekiem tiek doti konkrēti mērķi un uzdevumi, kas jāsasniedz un pēc tam tiek veikta padarītā kontrole.
7. Uzņēmumam ir izvirzīti vairāki stratēģiskie mērķi, kas ir saistīti ar tirgus palielināšanu un uzņēmuma attīstību, taču tie uzņēmumā strādājošajiem nav publiski pieejami, kā arī nav zināma uzņēmuma misija, kas var kavēt uzņēmuma kopējo mērķu sasniegšanu, jo darbiniekiem nebūs skaidrs virziens, kurā darboties.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register