Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:835083
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Teorētiskā daļa    2
1.  Pētījuma problēmas teorētiskā analīze    2
  Praktiskā daļa    3
2.  Pētījuma programma    3
3.  Pētījuma metodoloģijas apraksts    3
4.  Pētījuma rezultāti    3
  Secinājumi un priekšlikumi    3
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    3
Extract

Latvijā ir ienākusi sociālā reklāma. Protams, tā ir eksistējusi arī agrāk, taču tās klātbūtne nebija tik spilgta. Sociālā reklāma drīzāk bija gandrīz nemanāma, tā iekļāvās jau pierastajā reklāmu vizuālo kairinājumu virknē. Sociālā reklāma vēl līdz šim neizraisīja tik spilgtas emocijas kā šausmas, bailes vai riebums.
Sociālās reklāmas jomā Latvijā visredzamākā organizācija ir Ceļu satiksmes drošības direkcija (turpmāk CSDD). Viņu rīkotās sociālo reklāmu kampaņas ir divējādas – vienas šokē, rada emocionālu spriedzi un liek diskutēt par ētikas un morāles normu robežām, savukārt, otras – humoristiski, asprātīgi un sirsnīgi informē skatītāju par drošību uz ceļa. Kādai jābūt kvalitatīvai reklāmai? Kas nosaka sociālās reklāmas efektivitāti un iespaidu uz skatītāju?
Vairāku gadu laikā CSDD ir izstrādājusi vairākas sociālās reklāmas kampaņas ceļu satiksmes drošības uzlabošanai:
• Video vēstījumi;
• Ir labi būt labam;
• Redzi jostu - sprādzējies!;
• Vienu jau var?! Beigta balle!;
• Skaties divreiz! Divreiz!;
• Nenobrauc!;
• CSDD sāk kampaņu „Gaismaszīme”;
• Satiksmes drošības videoklipi;
• Piesprādzē! Neriskē!;
• Plakātu konkurss. Kampaņa Dāvini Gaismu;
• Gājēju drošības kampaņa „Uzdāvini Gaismu!”;
• Nāvīgs ieradums;
• Orgānu donori;
• Skarbās Jāņu dziesmas;
• Piesprādzē! Neriskē! 2007;
• Izglāb draugu! 2009;
• Ātrums. Nāvīgi viltīgs. Esi gudrāks!;
• Izguli dzērumu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register