Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:835136
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.11.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga komunikāciju sistēmas teorētiskais pamatojums    5
1.1.  Mārketinga komunikāciju sistēma    5
1.2.  Mārketinga komunikācijas sistēmas elementi    7
1.2.1.  Reklāma (Advertising)    11
1.2.2.  Pārdošanas veicināšana (Sales promotion)    12
1.2.3.  Tiešā pārdošana (Personal selling)    13
1.2.4.  Sabiedriskās attiecības (Public relation)    14
2.  Komunikāciju sistēmas apraksts un novērtējums uzņēmumā viesnīca „Ērgļi”    15
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    15
2.2.  Uzņēmuma struktūrshēma    16
2.3.  Komunikāciju sistēma uzņēmumā    17
2.4.  Mārketinga pasākumi uzņēmumā    18
2.5.  SVID analīze    19
3.  Mārketinga komunikāciju sistēmas novērtējums uzņēmumā viesnīca „Ērgļi”    20
3.1.  Pētījuma raksturojums    20
3.2.  Anketēšanas analīze    21
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    32
  Pielikums - anketa    34
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Mūsdienās uzņēmumu koncepciju būtība nav orientēta tikai radīt peļņu, arvien biežāk par galveno mērķi tiek izvirzīta uzņēmuma saglabāšana un attīstība. Tieši tādēļ mārketinga komunikāciju sistēmai ir tik liela loma uzņēmuma efektīvai darbībai, jo ir svarīgi, lai informācija nonāktu pie konkrētās mērķa grupas, tiem pieejamā un saprotamā veida.
2. Mārketinga komunikāciju sistēma ir viena no nozīmīgākajām uzņēmumā veicamajām funkcijām. Ar tās palīdzību cilvēki tiek mudināti iegādāties konkrētos zīmolus.
3. Mārketinga komunikāciju sistēma sevī var ietvert daudz un dažādus instrumentus ar kuru palīdzību sniegt šo informāciju. Katram uzņēmumam ir jāizvērtē, kas tieši viņa uzņēmumam sniegtu vislielāko labumu.
4. Mārketinga komplekss būtībā ir konceptuāla sistēma, kas palīdz veidot strukturētu pieeju katrai mārketinga situācijai.
5. Uzņēmumi izmanto mārketinga kompleksus, lai sasniegtu reklāmas un mārketinga mērķus.
6. Domājot par to, kā pareizi izmantot šos elementus un sasniegtu vēlamos mērķus ir svarīgi ņemt vērā salīdzinošās priekšrocības un trūkumus katram no elementiem.
7. Pakalpojumu sfērā svarīgākie no mārketinga kompleksa elementiem ir:
• „Reklāma (Advertising)
• Pārdošanas veicināšana (Sales promotion)
• Tiešā pārdošana (Personal selling)
• Publicitātes (un sabiedriskās attiecības) (Publicity (and public relations))”
8. Reklāma ir dārgs, bet efektīvs komunikāciju līdzeklis. Veidojot reklāmu uzņēmumam vispirms jāizvērtē cik lielus līdzekļus veltīt reklāmai, pēc tam nepieciešams noteikt mērķauditoriju, tad izdomā kuros masu saziņas līdzekļos reklāma visslābāk sasniegs potenciālos patērētājus. Un vēl pirms reklāmas izveides ir jāizdomā ko tieši ar to gribēs panākt un tikai tad var izveidot reklāmu.
9. Pārdošanas veicināšana ir koncentrēts, īstermiņa komunikācijas process, kas bieži tiek kombinēts ar cenu atlaidēm un to pielieto, lai palielinātu pieprasījumu.
10. Tiešā pārdošana ir pārdošanas veids, kad uzņēmums savus tūrisma produktus vai pakalpojumus pārdod tieši patērētājam, neizmantojot starpniekus. Lai gan tiešā pārdošana ir visefektīvākais no pārdošanas veicināšanas pasākumiem, tas ir arī visdārgākais.
11. Sabiedriskās attiecības ietver visus komunikācijas centienus organizācijai ar sabiedrību. Sabiedrisko attiecību izdevumus galvenokārt sastāda investīcijas, lai nodrošinātu labvēlīgu uzņēmuma tēlu.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register