Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:835246
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Kas īsti ir reklāma? Reklāma ir materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu, utt. Reklāmas bieži sastopamas masu saziņas līdzekļos (televīzijā, radio, avīzēs un žurnālos), kā arī dažādās publiskās vietās – reklāmu stendos, uz transporta līdzekļiem, veikalu skatlogos, utt.
Tā mūs pavada ik uz soļa – braucot sabiedriskajā transportā, ejot pa ielu, interneta vidē, avīzēs, žurnālos, televīzijā, radio, uz apģērbu gabaliem un reklāmas stendiem. Reklamēts tiek viss – ne tikai preces un pakalpojumi, bet arī idejas, vērtības un dzīves stils. Tikpat svarīgi ir radīt par uzņēmumu labu tēlu. Bez reklāmas šodien nevar iztikt – kā lai savādāk informē sabiedrību par produktu, pakalpojumiem, uzņēmumu? Mūsdienu konkurences apstākļos reklāma ir nepieciešama.
Pēdējos gados gan pasaulē, gan Latvijā par vienu no spēcīgākajiem un tradicionālākajiem reklāmas kanāliem ir kļuvusi vides reklāma. Tas ir kļuvis par vienu no populārākajiem reklāmas veidiem.
Reklāma psiholoģiski iedarbojās uz: gribu, prātu, uzmanību, atmiņu, asociācijām un jūtām. Tā ir visur un ieskauj mūs, lai arī kurp mēs ietu. Bez tās mūsu dzīve nemaz nav iedomājama. Kādam reklāma patiešām palīdz pelnīt naudu, pārējiem – to tērēt. Daudzi to ciest nevar, citi ir ar to samierinājušies.
Par sava kursa darba tematu izvēlējos ‘Vides reklāmas uztvere cilvēkiem ar dažādu nodarbošanos”, jo reklāma jau sen ir kļuvusi par neatņemamu manu dzīves daļu. Tā ir ne tikai manā dzīvē , bet mums visapkārt, un derētu iepazīt to tuvāk. Nolēmu izpētīt vides reklāmas uztveri starp strādājošajiem un studentiem, jo vides reklāmas cilvēki uztver dažādi. Manuprāt, reklāmas tēma mūsdienās ir ļoti aktuāla un interesanta visiem, tādēļ es domāju, ka būtu interesanti uzzināt par šīs darbības plusiem un mīnusiem ne tikai priekš sevis, bet arī dalīties materiālos ar draugiem, paziņām un citiem šīs tēmas interesentiem.
Par sava pētījuma objektu autore ir izvēlējusies strādājošos un studentus. Ar šo pētījumu autore vēlas izpētīt vides reklāmu Latvijā, kādas ir tās tendences, kādi vides reklāmas veidi tiek visbiežāk izmantoti, kāds ir Latvijas vides reklāmas uzņēmumu piedāvājums un kāda ir cilvēku uztvere par vides reklāmām.
Kursa darba mērķis ir izpētīt vides reklāmas uztveri starp strādājošiem un studentiem.
Darba priekšmets: Vides reklāmas uztvere cilvēkiem ar dažādu nodarbošanos.
Tika izvirzīta šāda hipotēze: Cilvēki, kuri nestrādā negatīvāk uztver reklāmu nekā strādājošie.
Metodes: Literatūras izpēte, anketēšana, intervija, matemātiskā datu apstrāde.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1233148
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register