Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:836150
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Uzņēmuma saimnieciskā darbība kopumā un izstrādātie priekšlikumi tās uzlabošanā   
  Organizatoriskā struktūra   
  Pakalpojuma apraksts   
  Transports   
  Pēdējo trīs gadu darbības rezultāti   
  Grafiks Nr.3 Peļņa   
  Attīstības gaita un tendence   
  Priekšlikumi   
  Uzņēmuma mārketinga darbība un izstrādātie priekšlikumi tās pilnveidošanai   
  Mārketinga funkcijas   
  Tirgus pētījumi un klientūra   
  Konkurenti un konkurētspēja   
  Pakalpojumu raksturlielumi un apgrozījums   
  Pakalpojuma cena, to veidošana   
  Reklāma   
  Reklāmas plāns   
  Reklāmas mērķi   
  Reklāmas radošā stratēģija   
  Reklāmas ziņojumu ideju veidošana   
  Reklāmas budžets   
Extract

Mārketinga funkcijas.

Mārketings, pirmkārt, ir rūpīga un vispusīga tirgus izpēte un, otrkārt, aktīva iedarbošanās uz pircēju un viņa vajadzību veidošana.
Mārketinga funkcijas uzņēmumā ir ļoti dažādas un ir atkarīgas gan no uzņēmuma veida, gan resursiem, gan pieredzes. Galvenās mārketinga funkcijas ir šādas :
cilvēku vajadzību un pieprasījuma izpēte;
jauno produktu projektu izstrāde;
produktu pārdošanas organizēšana atbilstoši pieprasījumam;
cenas noteikšana;
optimāla sadales kanāla un pārdošanas izvietojuma izvēle;
preces virzība uz konkrētu mērķauditoriju.
Mārketinga funkcijas uzņēmumā pilda firmas vadība, jo atsevišķa speciālista šajā jomā uzņēmumā nav.

Tā kā firmas pakalpojums ir pasažieru komercpārvadājumi ar maršruta taksometriem, tad iedzīvotāju skaits būtiski ietekmē šo pakalpojumu veidu. Pēc CSP datiem pašlaik Rīgā dzīvo aptuveni 759 186 cilvēki tā kā firma savu pakalpojumu piedāvā konkrētos piecos maršrutos, tad tieši šo rajonu iedzīvotāju skaits ir ļoti svarīgs. Kopējais privāto kompāniju pārvadātais pasažieru skaits 2002.gadā ar maršruta taksometriem bija 19,4 milj. Pasažieru. Pakalpojumu sniedzēju skaits nemainās, sakarā ar Rīgas Domes stratēģiju attiecībā uz transporta pakalpojumu nodrošināšanu Rīgas pilsētā, ko nosaka iedzīvotāju pieprasījums pēc maršruta taksometru pakalpojumiem.
Maršruta taksometru maršruti Rīgas pilsētā ir sadalīti pa astoņiem reģioniem. Uzņēmuma tirgus daļa attiecībā pret tuvākiem konkurentiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register