Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:844455
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Uzņēmuma Latvijas Balzams raksturojums    4
1.  Tirgus analīze    5
1.1.  Mikro un makro vides analīze    5
1.1.1.  Mikrovide (mārketingu tieši ietekmējošā ārējā vide)    5
1.1.2.  Makrovide (mārketingu netieši ietekmējošā ārējā vide)    7
1.2  Nozares analīze    9
1.2.1.  Portera 5 spēku modelis    9
1.3  Konkurences analīze    12
1.3.1.  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode    12
1.3.2.  Bostonas Konsultantu grupas matrica    13
1.3.3.  General Electric modelis    14
1.4.  Tirgus ietilpība    16
1.5.  SVID analīze    16
2.  Uzņēmuma iekšējā analīze    21
2.1.  Segmentēšana    21
2.2.  Mērķtirgus noteikšana    22
2.2.1.  Pozicionēšana    23
2.3.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    25
2.4.  Pircēju rīcības modelis    25
2.5.  Misija    26
2.6.  Mērķis    26
2.5.  Stratēģija    27
2.6.  Stratēģijas plāns vienam gadam    27
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotā literatūra    30
Extract

Kursa darbs ir par A/S „Latvijas balzams”, kuram pieder 43% liela tirgus daļa un kurš ir populārā alkoholiskā dzēriena „Latvijas melnais balzams” ražotājs. Uzņēmums ražo augstas kvalitātes produktus ar lielu nozīmi Latvijas sabiedriskajā dzīvē, kultūrā un ekonomikā. A/S „Latvijas Balzams” ir moderns un stabils uzņēmums ar plašām attīstības perspektīvām. Galvenā uzņēmuma darbība ir destilētu alkoholisko dzērienu, spirta un jēlspirta ražošana, alkoholisko un citu dzērienu vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība.
Latvijā alkoholisko dzērienu patēriņš ir salīdzinoši mazāks nekā vidēji Eiropas Savienībā. 63 % Latvijas pilsoņu pēdējā mēneša laikā ir lietojuši kādu no alkoholiskajiem dzērieniem - parasti tas ir 1 līdz 3 reizes mēnesī.
Mērķis ir izpētīt A/S „Latvijas Balzams” un alkohola ražotāju tirgu, kurā tas darbojas, izdarīt secinājumus un priekšlikums, kas balstīti uz iegūto informāciju.
Tas viss tika veikts ar teorētiskajām un praktiskajām zināšanām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register