Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:845700
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Neverbālās izteiksmes līdzekļi izpaužas reklāmas galvenā varoņa rīcībā – mīmika, stāja, žesti, gaita. Piemēram, vienā brīdī, reklāmas sākumā, viņa seja ir bēdīga, stāja nedaudz saliekta un pleci uz leju - brīdī kad reklāmā tiek runāts par citu kompāniju lielajiem telefonu rēķiniem, bet reklāmas beigās šī varoņa stāja ir taisna, galva līdzsvarota un ar skatienu uz augšu, kas liecina par uzticību, šajā gadījumā Tele2 kompānijai. Šai reklāmai, manuprāt, ir interesanta pieeja, kā pievērst klientu uzmanību pārnākt uz Tele 2, bet to cik tas ir efektīvi, cik tas labi nostrādā uz reklāmas skatītāju – zina tikai Tele2 un citi operatori, kuri redz savu klientu daudzuma izmaiņas.
Manuprāt, visinteresantākās, vissmieklīgākās un uzmanību piesaistošākās mobilo operatoru reklāmas ir Zelta Zivtiņai, jo viņas ir ar humoru. Zelta Zivtiņas reklāmās piedalās jaunieši, kuri lieto Zelta Zivtiņas priekšapmaksas kartes. Reklāmās tiek risinātas dažādas sadzīviskas problēmas. Zelta Zivtiņai ir ļoti daudz reklāmu, kurām ir vairākas epizodes, kurās tiek reklamēts, piemēram, mobilais internets, bezmaksas īsziņas utt. Reklāmās tiek pievērsta uzmanība augstai sakaru kvalitātei, izdevīgiem sarunu tarifiem, lielajam lietotāju skaitam. Reklāmas mērķauditorija ir gan jauni klienti, gan jau pastāvoši klienti, piemēram, kuriem tiek reklamēts nulles tarifs īsziņām, aizsūtot īsziņā „N” uz 1616. Pie mērķauditorijas var pieskaitīt jauniešus, kuriem nav patstāvīgi un stabili ienākumi, kuri ir ieinteresēti iegādāties priekšapmaksas kartes. Reklāmās tiek lietoti gan verbālie, gan paraverbālie, gan neverbālie izteiksmes līdzekļi. Saziņai starp reklāmu varoņiem pārsvarā tiek lietoti tādi saziņas veidi kā - neformālā saziņa, starppersonu saziņa, organizatoriska saziņa, kontakta un distances saziņa. Tiek lietots pārsvarā sadzīviskais un publicistiskais runas stils. Reklāmas varoņiem ir vērojamas dažādas pozas, žesti, mīmika un stājas. Zelta Zivtiņas reklāmas humoristiskie notikumi, manuprāt, sekmē cilvēku uzmanību un pakalpojuma noietu, jo cilvēks, piemēram, atceroties kādu spilgtāko reklāmu brīdī, kad jāizvēlas starp O-kartes vai Zelta Zivtiņas priekšapmaksas karti – var izvēlēties Zelta Zivtiņu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register