Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:846479
 
Evaluation:
Published: 07.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāma ir metode kā nodot ziņu no sponsora objektīvā veidā pēc iespējas lielākam cilvēku skaitam.(1)
Reklāmas ir visapkārt: radio, žurnālos, avīzēs, televīzijā, transporta pieturās, internetā, pat uz mācībām vajadzīgajām kladēm un brokastu pārslām. Bieži vien tās mūs pārsteidz nesagatavotus- tās ir visur, lai arī kurp mēs dotos un ko arī darītu: dotos uz skolu, uz veikalu vai vienkārši pastaigā. Bez reklāmām mūsu dzīve nav iedomājama. Fantastika! Ko reklāma dara ar cilvēkiem! Reklāmai tomēr ir milzīgs spēks, lai kā dažreiz negribam atzīt, ka tā mūs kaut kādā veidā ietekmē, taču tā tas ir.
Galvenais reklāmas pamatā parasti ir mārketings - notiek tirgus izpēte, mērķauditorijas noteikšana un izvēle Pēc iegūtajiem datiem arī tiek nolemts, kāda reklāma produktam vai pakalpojumam būs nepieciešama. Reklāma pati pa sevi ir arī tirdznieciskās informācijas sastāvdaļa, un šajā nozīmē tā pati vispirms ir informācija. Reklāma ne tikai sniedz informāciju, bet ir arī spēcīgs pircēju rīcības ietekmējošs līdzeklis.
Reklāma kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens pasaulē pazīstama jau sen. Reklāma ir mārketinga līdzeklis ceļā uz klienta vēlmju apmierināšanu. To izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produktu cenu; izplatītu informāciju par produktu pārdošanu; propagandētu noteiktas idejas utt .
Reklāmas ietekme izpaužas divos līmeņos: mikroekonomiskā līmenī un makroekonomiskā līmenī.
Mikroekonomiskā līmenī:
Tā ietekmē preci un masu informācijas līdzekļus, uzņēmumu, konkurences apstākļus, patērētāju, biznesa sfēru.
Makroekonomiskā līmenī:
Tā ietekmē konkurences apstākļus, patērētāju preču vērtību, cenu, pieprasījumu, patērētāju izvēli, ražošanas ciklu.
Reklāmai piemīt vairāki ekonomikas ietekmes veidi, viens no tiem ir, ka tā informē patērētāju par tirgū pieejamiem produktiem, pakalpojumiem un to priekšrocībām.
Pavisam noteikti varu apgalvot, ka vieniem reklāma palīdz gūt naudu, citiem tā palīdz tērēt to!

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1128828
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register