Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:849629
 
Evaluation:
Published: 13.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 38 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  Reklāmas jedziens un būtība    7
1.1.  Reklāma mārketinga kompleksā    10
1.2.  Reklāma tūrismā    15
1.3.  Tūrisma reklāma internetā    20
1.4.  Tūrisma izstādes    26
1.5.  Tūrisma reklāmas mērķtirgus    27
2.  VIETĒJĀ TŪRISMA JĒDZIENS UN BŪTĪBA    29
3.  VIETĒJĀ TŪRISMA RAKSTUROJUMS UN TĀ REKLĀMA LATVIJĀ    32
3.1.  Vietējā tūrisma reklāmas analīze    36
3.2.  Vietējā tūrisma piedāvājuma reklāma izstādē „Balttour 2011”    45
3.3.  Vietējā tūrisma reklāma internetā    49
4.  VIETĒJO TŪRISTU APTAUJA PAR TŪRISMA REKLĀMU    58
  Secinājumi un priekšlikumi    70
  Interneta avotu saraksts    75
Extract

Autores darbā tiks meklētas atbildes uz jautājumiem: Kas ir reklāma? Kādi reklāmas veidi tiek izmantoti tūrisma? Kādai jābūt reklāmai, lai tā pozitīvi iedarbotos uz tūristu domām un mudinātu tos pirkt tūrisma pakalpojumus? Kāda reklāma ir Latvijas tūrisma uzņēmumiem? Un galvenais, cik laba ir tieši vietēja tūrisma reklāma?
Bakalaura darba mērķis ir: pamatojoties uz Latvijas vietējā tūrisma reklāmas izpēti un analīzi, izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai.
Bakalaura darba uzdevumi:
1.Raksturot tūrisma reklāmas būtību, veidus un līdzekļus.
2.Atrast un izanalizēt teorētisko informāciju par vietēja tūrisma reklāmu.
3.Izpētīt un analizēt Latvijas tūrisma reklāmu.
4.Salīdzināt tūrisma reklāmu internetā, brošūrās, avizēs un žurnālos.
5.Veikt reklāmas pieejamības analīzi.
6. Apmeklēt tūrisma izstādi “Balttour 2011” un veikt iegūtās vietēja tūrisma reklāmas informācijas analīzi.
7. Aptaujāt vietējos tūristus ar anketēšanas metodi un, analizējot iegūtos rezultātus, izdarīt secinājumus.
8. Izstrādāt priekšlikumus vietējā tūrisma reklāmas pilnveidošanai.
1. Reklāmas jedziens un būtība
Kas ir laba reklāmas definīcija, ir atkarīgs no tā, ka uz to definīciju skatīties - no klienta puses, vai no reklāmdevēja puses.1 Terminu „reklāma” var definēt dažādi. Darba autore izvēlējas arī dažādas reklāmas definīcijas, kuras, viņuprāt, vislabāk atspoguļo reklāmas būtību.
Pazīstamākais mārketinga speciālists F. Kotlers reklāmu definē šādi: „Reklāma - jebkura ideju, preču vai pakalpojumu netiešas pozicionēšanas un virzīšanas forma, kas ir apmaksāta ar kādu sponsoru.”2
Amerikas mārketinga asociācija reklāmas raksturošanai lieto divus jēdzienus „advertisement” un „advertising”, no kuriem pirmais raksturo reklāmu kā vēsti, bet otrais kā procesu: Reklāma – tās ir jebkura paziņojuma vai argumentētas ziņas ievietošana masu medijos, kas ir apmaksātas vai sponsorētas ar noteikto personu, uzņēmumu vai organizāciju.3…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register