Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:855313
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.09.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Hesburger    3
  Produkta raksturojums    4
  Mārketinga vides analīze    5
  Mērķtirgus noteikšana    6
  Patērētāju uzvedības analīze    7
  Pozīcijas noteikšana    8
  Mārketinga komunikāciju plāns un tā realizēšanas iespējas    10
  Organizācijas izvērtējums    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Organizācijas izvērtējums
Komunikācijas līdzekļu raksturojošās īpašības: „Hesburger” mājas lapas raksturojošās iezīmes ir atlaides, kur galvenā lapa sastāv tikai no atlaidēm un bonusiem. Šis komunikācijas līdzeklis ir vērsts uz klientu piesaisti caur reklāmām. Lielākā daļa komunikācijas līdzekļiem, ko izmanto „Hesburger” ir atlaides, jaunie produkti un bonusu sistēma. Reklāmas televīzijā arī ir vērstas uz atlaidēm un jaunajiem produktiem. Viens no ietekmējošākajiem komunikācijas līdzekļiem ir pa pastu izsūtītie kuponi, kas ļauj pircējiem iegādātie produktu daudz lētāk, tādejādi piesaistot vairāk pircējus un konkurējot ar citiem uzņēmumiem.
Pull – Push – Interact: „Hesburger” ir jau esošs uzņēmums, kuram ir izveidota mājaslapa, bez iespējām iegādāties produktu internetā ar piegādi. Mājaslapā var gūt informāciju par produktiem un restorānu atrašanās vietām. Informācijas uzziņas iespējas:
Katra restorāna atsevišķs e-pasts un telefona numurs;
Galvenā ofisa: e-pasts, fax, telefona numurs.
Komunikācijas uzdevums: Saglabāt esošos klientus un piesaistīt jaunus. Tā kā „Hesburger” galvenais komunikācijas veids ir atlaides, tas mēģina piesaistīt un uzturēt savus klientus ar tām, tajā pašā laikā arī konkurēt ar citiem restorānu, ātro ēstuvju tīkliem.
Reklāmas stratēģija un Produkta vērtības pievienošana: Tā kā piedāvātie produkti ir diezgan vienkārši, uzņēmumam reklāmās nav jāizmanto ļoti detalizēts apraksts. Uzņēmuma mājas lapa ir visās valodās, kurās ir pieejams produkts. Bet, ja klientam trūkst informācijas, viņš var konsultēties ar pārdevēju vai visu uzzināt par to mājas lapā.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register