Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:857371
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saturs    2
  Ievads    3
1.  Reklāma    4
  a. AIDA formula    5
  b. Reklāmas ētika    7
2.  Benetton Group vēsture un raksturojums    10
3.  Benetton reklāmas kampaņas attīstība    14
4.  United Colors of Benetton reklāmas analīze    18
  Secinājumi    22
  Izmantotā literatūra    23
  Pielikums    24
Extract

Attīstoties brīvajai tirgus ekonomikai, kuras neatņemama sastāvdaļa ir arī brīvā konkurence, ir attīstījusies arī reklāmas nozare, kas ir gan mārketinga, gan sabiedrisko attiecību komunikācijas instruments.
Reklāma ir visur, no tās norobežoties iespējams tikai norobežojoties no mediju lietošanas – reklāma ir veids, kā mēs saņemam informāciju, kā uzņēmumu veicina savu preču pārdošanu un kā mediji pelna.
Kas tad īsti ir reklāma? Reklāmu var definēt kā apmaksātu, pastarpinātu informēšanas veidu, kas parasti saistīts ar masu informācijas līdzekļiem. Reklāma ir informācijas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu interesi, padarītu kaut ko populāru. Reklāmai tiek izmantota prese, kino, televīzija radio, vitrīnas, plakāti, izkārtnes, pasts, katalogs, preču iesaiņojums, preču un firmas zīmes. Visvairāk izplatīta ir tirdzniecības reklāma. Reklāma ir īpašs komunikācijas veids, ko personas vai firmas izmanto informācijas izplatīšanai ar maksas līdzekļu starpniecību. Reklāma dotā informācija atspoguļo produkta īpašības un priekšrocības, kuras apmierinās pircēja vēlmes un vajadzības. Lai arī šāda veida reklāma vienlaikus veicina firmas vārda nostiprināšanos, reklāma saturs galvenokārt informē par preces īpašībām un priekšrocībām.
Reklāma nodrošina sekmes, ja atbilst noteiktām prasībām. Reklāma nedarbojas abstrakti. Tai jāatbilst pilnīgi skaidrām vajadzībām un jāizraisa noteiktu reakciju. Jo reklāmas uzdevumi ir šaurāki, konkrētāki, jo efektīvāka būs reklāmas kampaņa.
Tiek uzskatīts, ka reklāmai ir šādi uzdevumi, proti:
veicināt preces vai pakalpojuma popularitāti un nostiprināt uzticību;
nodrošināt, lai preci pieņemtu vairumtirgotāji, mazumtirgotāji un patērētāji;
stimulēt pieprasījumu pēc konkrētas markas preces;
cīnīties pret konkurentu precēm;
cīnīties tikai pret vienas sezonas pieprasījumu;
popularizēt pilnīgi jaunu ideju vai metodi;
nodrošināt apgrozījuma palielināšanos;
prezentēt preces jauno iesaiņojumu, pilnveidojumu vai pilnīgi jaunu preci;…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register