Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:857646
 
Evaluation:
Published: 03.02.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Viena no reklāmas funkcijām ir cilvēku prātu ietekmēšana. Viss, kas reklāmās ir saistīts ar cilvēka pamatvajadzībām, piesaista uzmanību un izraisa interesi.
Bieži vien reklāmās tiek rosināti instinkti, slēpti vai atklāti rotaļājoties ar seksualitāti. Piemēram, reklāmās tiek izmantoti seksuāli pievilcīgi objekti (cilvēki, vide, lietas), tiek izsauktas pozitīvas emocijas. Viegli erotiski stimuli redzami arī reklāmu noformējumos, tiek izmantoti tādi vārdi kā sekss kārdinājums, iekāre, bauda, valdzinājums. Ir vērojamas reklāmas, kurās seksualitāte slēpjas balsī, tās intonācijā, acu skatienā vai kāri pavērtā mutē. Lai produktu veiksmīgi pārdotu, tam ir jābūt pievilcīgam tieši zemapziņas līmenī un šīs pievilcības pamatā ir tieši seksualitāte.
Varu piekrist arī tam, ka cilvēka ambīcijas lielā mērā pamudina viņu pirkt vienu vai otru reklamēto preci. Piemēram, sarunu kartes „Zelta zivtiņa” seriālā tiek ne tikai reklamēta sarunu karte, bet dzīvesveids. Piemēram, reklāmā redzamie jaunieši velkā modernas drēbes, viņi iet uz Akvaparku, kino, nodarbojās ar daudz interesantām lietām. Šis seriāls netieši parādā kādam ir jāizskatās modernam jaunietim, kas viņam jāvelk, ar ko jānodarbojas brīvajā laikā un tml.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1121241
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register