Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:859302
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.04.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Atziņas no 3. nodarbības
1. Pārdošanas veicināšana ir termins, kas nosedz dažāda veida aktivitātes, kas daudzos gadījumos nemaz nelīdzinās mārketinga komunikācijai. Pārdošanas veicināšana bieži ir lietderīga uz zemas vērtības precēm un ir visefektīvākais ir, ja to izmanto kā daļu no integrētās veicināšanas kampaņām.
2. Sampling ir paraugu ņemšana procesā kad tiek radīts jauns zīmols. Tas ir jādara mērķtiecīgi, izmantojot jaunas izplīšanas metodes un ir jāpieliek pūliņi lai no šādas darbības būtu rezultāts
3. The second major type of promotion, couponing, was described in terms of the magnitude of usage and types of distribution methods (via freestanding inserts, direct mail, and optical scanners, at the point of purchase, on the Internet, etc.) ( Es nevarēju šo teikumu sakarīgi iztulkot latviešu valodā) .

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register