Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:863631
 
Evaluation:
Published: 04.03.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reputācijas un priekšstatu raksturojums    4
1.1.  Reputācija    4
  Reputācijas jēdziens    4
  Reputācijas veidošanas paņēmieni    7
  Sponsorēšana kā reputācijas veidošanas instruments    9
  Sporta sponsorēšana    11
1.2.  Priekšstati    12
1.3.  SMScredit.lv    15
2.  Iedzīvotāju priekšstatu par SMS Credit reputāciju izpēte    19
2.1.  Pētījuma norises apraksts    19
2.2.  Pētījuma rezultātu analīze un datu interpretācija    19
  Sporta cienītāju fokusgrupas intervija    19
  Pret sportu vienaldzīgo cilvēku fokusgrupas intervija    22
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantoto literatūras avotu saraksts    29
  Pielikums    31
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. Laba reputācija ir svarīga uzņēmumam, jo pozitīva reputācija paver plašākas iespējas un rada uzticību, stabilitāti sabiedrības acīs.
2. Sporta pasākumu sponsorēšana, sportistu atbalstīšana un labdarības projektu rīkošana palīdz uzņēmumam radīt zīmola tēlu, paaugstināt tā reputāciju: attiecīgi radīt pozitīvus priekšstatus par uzņēmumu.
3. Ātro kredītu sniedzēju gadījumā pozitīvus priekšstatus nosaka ne tikai laba reputācija, bet arī attieksme pret klientiem un godīgums (procentu likmes).
4. SMScredit.lv izmanto vairākus reputācijas veidošanas un spodrināšanas paņēmienus: sponsorēšana un labdarība; reklāma ne par sniegto pakalpojumu, bet par sniegto labumu sabiedrībai.
5. Fokusgrupu dalībnieku attieksme pret ātro kredītu sniedzējiem ir neitrāli negatīva divu iemeslu dēļ: ātro kredītu sniedzējiem neuzticas; ātro kredītu sniedzējiem ir augstās procentu likmes. Autore uzskata, ka tas varētu ietekmēt arī priekšstatus par SMScredit.lv reputāciju, jo uzņēmums pieder pie ātro kredītu sniedzējiem.
6. Ja būtu nepieciešamība ātri aizņemties naudu, fokusgrupu dalībnieki labprāt vērstos pie SMScredit.lv. Tātad SMScredit.lv ir labāka reputācija starp ātro kredītu sniedzējiem.
7. Par SMScredit.lv sponsorētājiem sporta pasākumiem un atbalstītājiem sportistiem intervētie fokusgrupu dalībnieki nezin, neatkarīgi no tā vai viņi aktīvi seko sporta notikumiem, vai nē.
8. Pret sportu vienaldzīgi noskaņotie respondenti nav pietiekami informēti par SMScredit.lv labdarības projektiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register