Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:864461
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.06.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 20 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Ievads    5
1.  Apzinātās literatūras īss izvērtējums    7
2.  Reklāmas jēdziena izpratne    8
2.1.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    9
2.2.  Latvijas Republikas patērētāju tiesību tiesiskā regulēšana    10
3.  Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz patērētājiem    11
3.1.  Reklāmas iedarbības līdzekļi    12
3.2.  Patērētāja motivācija reklāmas darbībā    15
3.3.  Patērētāja lēmuma pieņemšanas modelis    17
4.  Pētījums par veikalu tīkla „Maxima” reklāmas ietekmi uz patērētājiem    18
4.1.  Veikalu tīkla „Maxima” reklāmas seja Centis Ūbele    18
4.2.  Intervija    19
4.3.  Pētījuma rezultātu analīze    20
  Secinājumi    27
  Literatūras saraksts    28
  Pielikumi    29
Extract

Liela daļa patērētāju nemaz neapzinās reklāmas būtību, jo daudziem pircējiem nemaz tās nepatīk . Ir daļa patērētāju, kas neapzināti tiek ietekmēti. Un tāpēc, es ar šo darbu vēlos pierādīt, ka reklāma var ietekmēt gan pozitīvi, gan negatīvi. Līdz ar to, reklāma sen jau vairs nav parasts raksts vai sludinājums, kas reklamē kaut ko. Tā ir kļuvusi par ekonomikas un politikas nozīmīgu sastāvdaļu. Mārketinga speciālisti ar reklāmas palīdzību pelna naudu uz pircēju nezināšanu un netiešo psiholoģisko ietekmi.
Šī darba mērķis ir sīkāk izpētīt kā notiek reklāmas ietekme uz patērētājiem produktu izvēlē gan teorētiski, gan praktiskā līmenī.
Lai to veiktu tika izvirzīti šādi uzdevumi :
1.Nepieciešams apzināt un izvērtēt visu pieejamo literatūru par tēmu, interneta resursus.
2.Izskaidrot, kā reklāma ietekmē cilvēka psihi saistībā ar produktu izvēli.
3.Uzzināt cilvēku viedokļus par veikalu tīkla „Maxima” reklāmas seju Centi Ūbeli.
4.Veikt veikalu apmeklētāju anketēšanu un intervēšanu .
5.Izpētīt, vai reklāma var būt arī nepatiesa.
Zinātniski pētnieciskā darba hipotēze: reklāma būtiski ietekmē pircēju izvēli un var tikt lietota veikalu tīkla „Maxima” produktu noieta veicināšana ar reklāmas palīdzību.
1.Apzinātās literatūras īss izvērtējums
Zinātniski pētnieciskā darba „Veikalu tīkla „Maxima” reklāmas ietekme uz patērētāju produktu izvēli” izstrāde sākās ar literatūras apzināšanu. Tika apmeklēta skolas un Rīgas Centrālā bibliotēka, kurā tika atrasta visa nepieciešamā literatūra šim zinātniski pētnieciskajam darbam. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1244162
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register