Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:868248
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Sava veida reklāma bija arī amatnieku marķējums uz viņu izgatavotajām lietām, piemēram, gravējums uz saviem ražojumiem. Laba amatnieka slava izplatījās ātri, pircēji sāka meklēt preci ar viņa zīmi. Mūsdienās šim nolūkam izmanto produkta zīmes un marku nosaukumus. Reklāmas pavērsiens notika 1450. gadā, kad sāka darboties Gutenberga iespiedmašīna. Reklāmu devējam vairs nevajadzēja pavairot savu ziņojumu, rakstot ar roku. 1629. gadā reklāmai pavērsās jaunas iespējas, jo nāca klajā pirmā avīze angļu valodā. Vislielāko uzplaukumu reklāma sasniedza ASV. Par reklāmas tēvu tika nosaukts Bendžamins Franklins. Viņa Gazette, kuru sāka izdot 1729. gadā, sasniedza vislielāko tirāžu. Reklāmas attīstībai ASV bija vairāki faktori. Pirmkārt, amerikāņu rūpniecība bija līderis mehanizācijas ieviešanas procesā, pateicoties tam, parādījās preču pārpilnība un bija nepieciešams pārliecināt patērētājus pirkt vairāk. Otrkārt, tika veidoti teicami ūdens ceļu tīkli, šosejas un citi ceļi, kuri padarīja reālu preču un reklāmu piegādi lauku rajoniem. Treškārt, 1813. gadā ieviestā obligātā pamatizglītība palielināja lasīt un rakstīt pratēju skaitu, līdz ar to avīžu un žurnālu lasītāju loku. Radio izgudrošana un vēlāk arī televīzijas radīšanu nozīmēja teicamu reklāmas izplatīšanas līdzekļu atklāšanu.
Reklāmas attīstību ietekmē vairāki apstākļi, no kuriem var minēt:
Sociālekonomiskie apstākļi darbojas dažādi. Piemēram, krīzes periodā vairāk reklamē tādas produkta īpašības, kā ekonomiskums, lietošanas efektivitāte, turpretī ekonomikas augšupejas periodā lielāku uzmanību pievērš kvalitātei, elegancei utt. prioritātei. Var mainīties arī sabiedrības attieksme pret noteiktiem uzņēmumiem, var veidoties jaunas formālas un neformālas grupas sabiedrībā utt.
Tehnoloģiskie apstākļi palielina reklāmas iespējas un nosaka jaunu formu parādīšanos (piemēram, savulaik televizors, krāsu televizors, kabeļu televīzija, datori, Internets u.tml. tehnika būtiski ietekmēja reklāmas formu un to daudzveidību).
Tiesiskie apstākļi var veicināt vai ierobežot mārketinga komunikāciju attīstību (piemēram, aizliegums reklamēt televīzijā tabakas izstrādājumus vairākās valstīs lika izstrādājumu ražotājiem mainīt savas mārketinga programmas un ciest zaudējumus).
Tirgus apstākļi iekļauj sevī dažādus galvenos faktorus: tirgus veidi; produkta raksturojums; produkta dzīves cikls; pircēju rīcība tirgū; sadales kanālu vadīšana.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register