Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:868521
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Extract

Zīmola „organisms” un tā vērtība
Mēdz izdalīt emocionālo zīmola aspektu (racionālie labumi) un tā kognitīvo vērtību. Ir iespējams skatīt vairākas attiecīgas struktūrvienības, kuras nosaka izzinošās vērtības patērētāja redzes laukā attiecībā pret konkurenta produkciju- izrietot no vērtībām, kuras veido zīmola „personību”. Kognitīvie filtri, kurus patērētājs lieto, lai izvēlētos viena vai otra zīmola produktu, var tikt pētīti ar gadījuma studijām, tādējādi nosakot, kuri zīmola nesēja racionālie labumi nosaka produkta pieprasījumu. Šīs dimensijas var būt sekojošas: zīmola svars (zīmola dominance tirgū), zīmola garums (spēja variēt dažādās biznesa kategorijās), zīmola spēks (zīmola lietotāja lojalitāte pret to); zīmola platums (zīmola pievilcība dažādās pircēju grupās). Pēc analoģiju kategorijām iespējams mērīt zīmola efektivitāti konkurenta kontekstā. Svarīgi arī izzināt, vai iespējams piemērot kvalitātes taktiski- varbūt zīmols dēļ produkta specifikas ir īpaši pozicionējams sasniegt virsotnes kādā no kategorijām un spēj turpināt šīs priekšrocības uzturēt, lai saglabātu vienmērīgu patērētāju iesaistes līmeni, mainoties tikai ārējo faktoru attīstības perspektīvā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register