Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:868707
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  VIZUĀLAIS MĀRKETINGS    4
  ZĪMOLA FILOZOFIJA    5
  REKLĀMAS PSIHOLOĢIJA    12
  UZTVERES UN UZMANĪBAS NOZĪMĪGUMS    17
  OBJEKTA FORMAS NOZĪME    19
  KRĀSAS IETEKME UZ IEPAKOJUMU    21
  PIEMĒRS    25
  GRUPĒŠANA    26
  VIZUĀLAIS PĀRSKATS    26
  SIENAS PLAUKTI    27
  GONDOLA    27
  DAUDZLĪMEŅU GALDI    27
  GALDI    28
  PĪLĀRI    29
  STARPSTENDS    29
  AKSESUĀRI    29
  LAIKOŠANAS ZONA    29
  CENU NORĀDES    30
  PRIEKŠLIKUMI    31
Extract

Šī tēma šķiet jo vairāk aizraujoša, jo sniedzas samērā tālā pagātnē. Piemēram, jau tālajā 1973. Gadā reklāmas vēstījums tiek pasniegts mākslas filmas „Dāvana vientuļai sievietei” veidā – tiek reklamēts „Aldara” alus, „Auroras” zeķes, Rīgas centrālo universālveikalu, mopēdus „Rīga-12” u.c. Arī tas ir saistīts ar cilvēka psiholoģiju, jo cilvēka prāts vieglāk uztver informāciju, kas nav tam speicāli paredzēta, līdzīgi kā noklausoties kādu sarunu – atmiņa to uztver vieglāk un saglabā ilgāk. Tāpat arī, redzot „Aldara” alu, patērētājam, iepērkoties, atmiņa atsauc filmā redzēto attēlu un, ja, piemēram, izvēle ir starp trim dažādām alus šķirnēm, patērētājs izvēlēsies „Aldara” alu.
Ar vizuālā mārketinga palīdzību, ražotājs var radīt pavisam atsevišķu virtuālu iedomu pasauli patērētāja prātā, lai ietekmētu viņa izvēli. Ražotājs var uzburt tīru, dabisku vidi, kas rosina svaiguma un tīrības izjūtas. Adresēt vēstījumu konkrētam sociālajam slānim, piemēram, reklamējot jaunu mobīlo tālruni, kas ir paredzēts tieši jauniešiem utml. Tāpat var radīt drošības sajūtu, patstāvības vērtīguma paaugstināšana, reklamējot bankas vai apdrošināšanas kompānijas. Nebaidīsimies teikt, ka vizuālais mārketings ir mūsu ikdienas sastāvdaļa, jo plakāti, mirgojoši uzraksti, skaisti, smaidīgi, zobupastu reklamējoši cilvēki ir redzami, uz māju sienām, bukletiem, ko dala studenti Rīgas Centrālās stacijas tuneļos, iemīļotākajās mājaslapās banneru veidā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register