Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:870284
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Internets un tā vide    5
2.  Internets kā informācijas avots    7
3.  Pētījumi Internet vidē    8
3.1.  CAWI - Computer Assisted Web Interviews    9
3.2.  CATI - Centralizing Telephone Interviewing    11
3.3.  CAPI - Face-to-face interviewing    13
3.4.  Bellview FUSION    16
3.5.  Aptaujas    17
  Nobeigums    22
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    23
Extract

Globalizācija ir viena no mūsdienās visizplatītākajām tēmām, jo tās ietekmē ir viss un visi. Tai pakļauts ir viss pasaules tirgus – uzņēmumiem ir jāmācās strādāt paaugstinātas konkurences apstākļos, jācenšas izveidot konkurējošs produkts, uzņēmumos ir jāpārstrukturizē visa darbība, lai varētu darboties tirgū galvenā noteicēja - klienta – labā.
Informācija ir kļuvusi par svarīgāko resursu visu nozaru attīstībā un tās nezināšana vai arī nesekošana līdzi var novest pie lieliem zaudējumiem.
Visiem zināmie informācijas avoti ir masu mediji – TV, radio, prese – kas ir ieņēmuši svarīgu lomu un ir galvenie informācijas izplatīšanas līdzekļi arī šobrīd, taču pateicoties ātrajai tehnoloģiju un informācijas attīstībai, nepietiek vien ar masu medijos iegūto informāciju, bet gan jāveido arī citi avoti, lai savāktu un apstrādātu tieši konkrētam uzņēmumam nepieciešamo informāciju.
Internets un tā vide
Lasot jebkuru rakstu, referātu, eseju, vai varbūt vienkārši komentāru, visai bieži dzirdam šo savādo internacionālo vārdu „Internets”. Taču nekur nav skaidrots, kas tad īsti ir Internets un ko no tā var gaidīt. Tāpēc darba autores mazliet pievērsīsies šai tēmai un mēģinās attēlot šo ciešo saiti starp Internetu un mārketingu.
Drīz nonāksim tādā situācijā, ka starp pirmajām lietām, ko bērns iemācīsies apgūt būs dators, darbs ar to un neapšaubāmi, ka iemācīsies meklēt informāciju tieši ar tā palīdzību, taču, lai kvalitatīvāk izmantotu šo informācijas avotu ir nepieciešamas pamatzināšanas, jo katrā datu avotā ir arī nevajadzīga informācija.
Tātad, pirmkārt, ja mēs dzirdam vārdu Internets, mums tas asociējas ar kaut ko globālu un neaptveramu. Otrkārt, sākam aizdomāties par to, ko tad īsti ar to var darīt un nonākam pie secinājuma, ka tas ir milzu informācijas avots. Un, visbeidzot, mēs to izmantojam arī kā sava veida izklaides rīku, lai norobežotos no ikdienas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1122383
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register