Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:879077
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāmdevējiem ir nepieciešams saprast, kas motivē patērētāju tirgū. Pētījumi palīdz sasniegt šo sapratni. Tas ir vērtīgs informācijas instruments, kurš palīdz reklāmdevējiem izprast, kā patērētāji reaģē uz viņa ziņojumiem. Pētījumi tiek izmantoti, lai palīdzētu reklāmdevējiem uzlabot efektivitāti un rentabilitāti, nezaudējot kontaktu ar klientu. Pētījumi palīdz:
• Noteikt klientu;
• Meklēt jaunas idejas produktam un pakalpojumam;
• Uzlabot to, ko piedāvā produkti un pakalpojumi;
• Precīzi noteikt konkrēto problēmu iemeslus;
• Izsekot darbības;
• Komunikāciju izstrādē;
• Izpētīt preču pārvietošanās mehānismu.
Modernā analītika. Šodien pētnieki var pētīt reklāmas iedarbošanos, izmērot pārdošanu, saistītu ar daudziem citiem pieejamiem mārketinga „mix elementiem”, ar modernās analītikas palīdzību. Modernā analītika nav jauna. Principā, tā sākas no produktu datu skenēšanas veikalā. Kompjūteru tehnoloģiskais progress un programmu nodrošināšana ļauj pētniekiem manipulēt ar lielākiem datu apjomiem, un ar to palīdzību pilnveidot modelēšanas un pētījumu procesu. Šodien tikai neliela daļa reklāmas tiek mērīta ar šo metodi. Modernā analītika netiek uzskatīta par kaut ko specifisku, taču tās lietošana ir izplatīta pētnieciskās firmās, aģentūrās.
Mārketinga pētīšana – iepriekšējā izmeklēšana – sniedz informāciju par tirgu, produktu, patērētāju un konkurenci. Pēc tirgus izpētes pabeigšanas, ir jāpēta reklāma, lai noskaidrotu datus, kuri nepieciešami reklāmas stratēģijas izstrādei un pilnveidošanai. Zinātnes, kas pēta cilvēku uzvedību – antropoloģija, sociloloģija un psiholoģija stipri ietekmē pirmspētīšanu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register