Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:879237
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  SIA „Projekto” piedāvātā produkta raksturojums    5
2.  Mārketinga audits    7
3.  Mārketinga mērķi un stratēģijas projektēšanas darbiem    10
3.1.  Mārketinga mērķi    10
3.2.  Primārās mārketinga stratēģijas    11
4.  Mārketinga aktivitāšu programma    13
4.1.  Pārdošanas veicināšanas aktivitātes    13
4.2.  Tiešās mārketinga aktivitātes    13
4.3.  Sabiedriskās attiecības    13
4.4.  Reklāmas budžets    14
  Reģionālā televīzija    14
  Secinājumi un priekšlikumi    17
Extract

Jau izsenais katram no mums ir rūpējis kādā mājā mēs dzīvojam, kādas ir iekārtas mājā, kāda ir apkārtējā vide. Nereti cilvēkiem rodas vēlme izrauties no pilsētas valgiem un būvēt pašiem savu māju. Līdz ar to ir nepieciešami projekti, lai zinātu kādi materiāli, kāds iekšējās komunikācijas būs šajā miteklī. Līdz ar to pieaug būvniecības apjomi . Palielinoties būvniecībai, aizvien vairāk ir palielinās nepieciešamība pēc projektēšanas darbiem. Xxxs rajonā ir SIA „Projekto”, kuru pamatdarbības veids ir projektēšana, projektēšanas speciālistu un arhitektu konsultāciju sniegšana, kas, pieaugot būvniecības apjomiem, ir ļoti pieprasīti pakalpojumi.
Daudzi uzņēmumi tiek plaši reklamēti un slavināti, bet to, kurš tad ir vislabākais nezin neviens. Potenciālie pakalpojuma pircēji tiek apžilbināti ar krāšņajām un bieži vien uzbāzīgajām reklāmām. Tāpēc uzņēmumam ir svarīgi radīt tādu iespaidu par pakalpojumu, kas būtu pārliecinošs un neliktu patērētājiem šaubīties par tā kvalitāti. Savukārt, lai radītu šo labo iespaidu, vispirms ir jārada labs un kvalitatīvs pakalpojums.
Darba mērķis ir izstrādāt mārketinga aktivitāšu plānu SIA „Projekto” piedāvātajai biznesa vienībai – projektēšanai, izanalizēt mārketinga vides, noteikt mārketinga mērķus un stratēģijas, pēc kurām attiecīgi izveidot mārketinga aktivitāšu programmu, atsevišķu uzmanību veltot virzībai tirgū – īpaši reklāmai, kā arī beigās veikt argumentētus secinājumus par šo darbu.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register