Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:883075
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Uzņēmums piedāvā tirgū bērnu rotaļlietas Loly ( Anglija) – sērija, kas domāta gan zēniem, gan meitenēm. Pašlaik kompānija nolēma ražot rotaļlietu komplektus, kas apmierina arī jaunākus pircējus – sākot no pusotra gada vecuma. Jauna produkcija iepakota spilgtās kastītēs, sastāv no dažām detaļām. Tā kā Loly produkcija ir domāta mazākajiem bērniem, sērijā ietilpst:
gan jau saliktas plastmasas mašīniņas ar cilvēciņiem ( atrās palīdzības mašīna ar dakteriem, helikopteri ar pilotēm, ugunsdzēsēju mašīna ar ugunsdzēsējiem , ka arī mazliet lielākas mašīnas, kas domātas dzīvnieku pārvadāšanai , ar dzīvnieku komplektiem);
gan konstruktori ( sastāv no lielām daļām);
attīstīšanas mantiņas.
Vienā kastītē ietilpst rotaļlietu komplekts, ar kuru palīdzību var tēlot dažādus ainiņas. Preces ir augstas kvalitātes, tas ir ieguvušas nepieciešamos sertifikātus gan drošības, gan kvalitātes, gan ekoloģijas ziņā. Ražotājs rūpējas kā par preču kvalitāti, tā arī par preces iepakojumu un dizainu . Kā jau bija rakstīts, iepakojums ir krāsains un uzreiz pamanāms, uz iepakojuma tiek pasniegta visa nepieciešamā informācija par šo produktu.
Šo produktu piedāvātās cenas ir konkurētspējīgas, taču augstākas nekā, piemēram, Ķīnas ražojumiem.
1.2. Mērķa tirgus noteikšana

Ģeogrāfiskais kritērijs.

Šajā kritērijā ietilpst visi ģeogrāfiskie aspekti, kas var atstāt iespaidu uz produkcijas noietu. Pilsētās visi ekonomiskie rādītāji ir augstāki nekā ciematos un citās apdzīvotās vietās.
Lielajās pilsētās ienākumu līmenis uz ģimeni ir lielāks – tas ir ļoti svarīgi priekš Loly tirdzniecības, jo produkcija ir mazliet dārgāka salīdzinot ar Ķīnā ražotiem rotaļlietām un nepavisam nav pirmās nepieciešamības prece, kuru vispirmām kārtām nopirks jebkurš pircējs un pēc tam jau izvērtējot situāciju, finanses, nolems vai tas vēl var atļauties iegādāties kādu pirkumu. Pēc tam jau pircējs izvērtēs vai tas var atļauties nopirkt jaunu mantiņu savam bērnam. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1134822
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register