Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:885822
 
Evaluation:
Published: 06.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Koordinācija un kontrole – jāievieš sistēma, kura nodrošina, ka izstrādātie plāni tiek īstenoti kā paredzēts. Turklāt jāņem vērā, ka uzņēmums darbojas dinamiskā un mainīgā vidē, tādēļ ir nepieciešams sekot līdzi tās izmaiņām un būt gatavam pielāgot plānu jaunajai situācijai, un koordinācija un kontrole palīdz šo nosacījumu veiksmīgi pildīt.
Stratēģiskā mārketinga plānošana ir process, ar kura palīdzību uzņēmums nosaka tā ilgtermiņa mērķus attiecībā uz produktu un tirgu ar mērķi palielināt organizācijas vērtību. Stratēģiskā mārketinga plānošana ietver divus elementus – korporatīvo stratēģiju un produkta mix stratēģiju. Korporatīvā stratēģija nosaka, kuros tirgos uzņēmums ar tam esošajiem resursiem varēs funkcionēt visefektīvāk, kā arī tiek noteikts, kurus produktus piegādās tirgum. Produktu mix stratēģija savukārt nosaka, kādu lomu katrs konkrēts produkts spēlēs kopējā uzņēmuma piedāvājumā un kā sadalīt resursus starp dažādiem produktiem, t.i., principā ir runa par uzņēmuma biznesa portfeļa izstrādi.
Daudzi uzņēmumi savu darbību ir izvērtuši ļoti plašu, dažādās jomās un piedāvājot dažādus produktus. Kopā šie produkti veido uzņēmuma biznesa portfeli. Uzņēmumam, lai sasniegtu savus mērķus, ir jānosaka, kurās jomās darboties ir izdevīgi, bet no kurām jomām labāk atteikties, ja izdevumi šīs jomas uzturēšanai ir lielāki par ieņēmumiem no tās. Tas pats attiecas uz produktiem – ir jānosaka, kuri no tiem ir ienesīgi, bet kuri nav. Tādējādi ir jānosaka labākais uzņēmuma biznesa portfeļa „saturs”, kas ļautu maksimizēt ieņēmumus. Parasti produkti un jomas, kurās uzņēmums darbojas, tiek analizēti tieši ieņēmumu un izmaksu aspektā. Tāpat tiek ņemta vērā arī konkurence un iespējas un draudi, ar ko konkrētais produkts sastopas konkrētajā tirgū. Tiek analizētas produktu un jomu nākotnes perspektīvas. Ir izstrādāti dažādi paņēmieni, lai noteiktu produkta un/vai uzņēmuma darbības virziena paredzamo ietekmi uz uzņēmumu, ņemot vērā tādus rādītājus kā konkrētā tirgus pieaugums un pievilcība, produkta/ uzņēmuma konkurētspēja, u.c.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1329422
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register