Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:886945
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Komunicēšanās process starptautiskajā mārketingā. Komunikāciju var definēt kā darījumu procesu, kurā divas vai vairākas puses savstarpēji apmainās ar informāciju, tās nozīmi skaidrojot ar noteiktu simbolu palīdzību. Komunikāciju raksturo šādas iezīmes: tā ir apzināta darbība; tā ir darījums un tā balstās uz simboliem. Cilvēki jebkurā pasaules vietā nav telepātiskas būtnes, tādēļ komunikācijas procesā atsevišķi jēdzieni jāizskaidro, izmantojot simbolus, kas vajadzīgi, lai saprastu domas. Tātad komunikācijā iesaistītājiem dalībniekiem jābūt līdzīgai izpratnei par izmantoto simbolu nozīmi. Informācijas sūtītāja un saņēmēja pieredzei jābūt līdzīgai vismaz dažos aspektos, piemēram, valodas ziņā. Piemēram, reklāmās parasti tiek izmantoti tādi populārās kultūras elementi kā televīzijas raidījumi, sakāmvārdi un populāri izteicieni, vārdu spēles un zemteksti, ko auditorija saprot tāpēc, ka pazīst konkrēto kultūrvidi. Šī iemesla dēļ citu zemju televīzijas reklāmas cittautiešiem nereti šķiet dīvainas vai pat nesaprotamas. Seši galvenie efektīvas mārketinga komunikācijas izveides posmi ir: mērķa auditorijas noteikšana. Citiem vārdiem sakot, jāizlemj, kam jāadresē informācija. Vēlamās atbildes reakcijas formulēšana- jānosaka, kādu auditoriju dalībnieku rīcību pēc informācijas gaida mārketinga speciālisti. Ziņojuma satura izvēle- tiek radīts reklāmas teksts. Informācijas līdzekļu izvēle- laikraksts, televīzijas programma vai radiostacija, kuru mērķa auditorija izmanto visbiežāk. Raksturīgāko iezīmju izvēle- tiek atlasītas tās produkta vai uzņēmuma raksturīgākās iezīmes, kam komunikācijā tiks pievērsta īpaša uzmanība.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1115682
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register