Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:887773
 
Evaluation:
Published: 13.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
  TEORĒTISKĀ DAĻA    4
1.  Izmantotās literatūras īss izvērtējums    4
2.  Reklāmas definīcija un attīstība    5
2.1.  Reklāmas vēsture    6
2.2.  Reklāma mūsdienās    8
3.  Reklāmas psiholoģija    9
3.1.  Reklāmas stratēģija    9
3.2.  Pārliecināšanas paņēmieni    10
3.3.  Radošums    11
3.4.  Vēstījumi    12
3.5.  Funkciju un lomu mainība    13
4.  Uztveres procesi reklāmas mērķauditorijā    15
4.1.  Neapzināti uztveramu kairinātāju izmantošana reklāmās    16
4.2.  Jauniešu psiholoģija- sajūtas un uztvere    18
  Izmantotā literatūra    19
  Secinājumi    20
  Kopsavilkums    21
Extract

IEVADS
Autors savu zinātniski pētniecisko darbu izvēlējās veidot par reklāmas psiholoģisko ietekmi uz jauniešiem preces izvēlē, jo reklāma mūsu dzīvē ir neatņemama ikdienas sastāvdaļa, it sevišķi 21. gadsimtā, kad tehnoloģijas ir visnotaļ attīstījušās, kā rezultātā ar reklāmu jaunieši saskaras ik uz soļa. Arī savu turpmāko karjeru autors vēlas saistīt ar reklāmu, tāpēc mēģinās rast atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem.
Reklāmas mēs redzam, skatoties televizoru, klausoties radio, lasot žurnālus vai citos masu saziņas un informācijas līdzekļos. Mūsdienās reklāmai ir izšķiroša loma tirgus ekonomikas attīstībā, jo ir grūti pārdot preci, to nereklamējot.
Reklāma ir informācijas apmaiņa masu mēdijos, ko parasti apmaksā ražotāji vai izplatītāji. Tā informē par noteiktām precēm, pakalpojumiem vai idejām. Reklāma ir paredzēta noteiktām mērķauditorijām, tādēļ tā uzrunā konkrētu patērētāju grupu. Uzņēmums parasti finansē reklāmu, lai pārliecinātu cilvēkus par savu preču kvalitāti un to nepieciešamību patērētājam. Lielākā daļa reklāmas tiek izmantota kā pārliecinošs līdzeklis, lai pievērstu uzmanību noteiktām precēm, pakalpojumiem un idejām, tādēļ ir nozīmīgi, lai šī reklāma būtu kvalitatīvi izstrādāta un pircējus piesaistoša.
„Pareiza” reklāma ir efektīva, tā spēj mainīt pircēju lēmumus, ietekmēt uzvedību un vadīt rīcību, pašiem pircējiem to nemaz neapzinoties. Kopumā, vērtējot reklāmas attīstības tendences, jānorāda ne tikai uz jaunu mārketinga metožu veidošanos, bet arī uz jaunām iespējām reklāmas izveidei. Reklāmu speciālisti arvien vairāk meklē skaidrojumu konkrētai pircēju rīcībai un cenšas radušos secinājumus izmantot, radot jaunus produktus un strādājot pie šo produktu reklāmas kampaņām.
Jautājums par to, kāda ir reklāmas ietekme uz patērētājiem un pieprasījumu, ir ļoti sarežģīts. Pasaules attīstītajās valstīs gan ekonomisti, gan reklāmas jomā strādājošie speciālisti pēta šo problēmu, taču Latvijā šim jautājumam pagaidām tiek piešķirta ļoti maza uzmanība, un lielākā daļa reklāmas tiek veidota, balstoties uz tīri intuitīviem (patīk/ nepatīk līmenī) pieņēmumiem par reklāmas iespējamo efektivitāti. Izejot no tā mans mērķis ar pētnieciskā darba starpniecību izpētīt reklāmas psiholoģisko ietekmi uz jauniešiem preces izvēlē.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1230321
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register