Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:890759
 
Evaluation:
Published: 10.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.nodaļa.  Reklāmas būtība, vēsture un uzdevums    5
1.1. nodaļa.  Reklāmas vēsture Latvijā    7
1.1.1. nodaļa.  reklāma Latvijā 20. gadsimta sākumā    7
1.1.2. nodaļa.  Reklāma Latvijā Padomju laikā    8
1.1.3.nodaļa.  Reklāma Latvijā 90. tajos gados    9
1.1.4.nodaļa.  Pašreizējā situācija Latvijas reklāmas tirgū    10
2. nodaļa.  Latvijas reklāmas tirgus attīstība no likumdošanas viedokļa    12
2.1.nodaļa.  Reklāmas likums    12
2.2. nodaļa.  Latvijas reklāmas profesionāļu ētikas kodekss un citi normatīvie akti    13
2.3. nodaļa.  Reklāmas likuma darbības izpausmes Latvijā    13
3. nodaļa.  Latvijas reklāmas tirgus attīstību ietekmējošie faktori    16
4. nodaļa.  Reklāmas tirgus attīstības tendences Latvijā    19
4.1. nodaļa.  Netradicionālais mārketings reklāmā    19
4.2. nodaļa  Mediju nozīme reklāmas attīstībā    20
4.3. nodaļa.  Reklāma kā mākslas veids    25
4.4. nodaļa.  Reklāmas izcenojumu pieaugums    26
4.5. nodaļa.  Aģentūru specializācijas nozīme mārketinga plānošanā    27
  Secinājumi un Priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras saraksts    31
  Pielikumi    32
Extract

Reklāma [lat.reclamare – skaļi kliegt] – saziņas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu interesi, padarītu populāru; apmaksāts vai citādi atlīdzināts publisks, popularitāti vai pieprasījumu veicinošs paziņojums par precēm vai pakalpojumiem, uzņēmumiem, personām; paziņojums par organizācijām, to darbības veidiem, idejām un citiem jautājumiem.
Reklāma ir cieši saistīta ar tādu ekonomisko sfēru, kā mārketings. Reklāma ir mārketinga līdzeklis ceļā uz klienta vēlmju apmierināšanu. Būtībā mārketingu un reklāmu nevar atdalīt, jo tie tomēr ir savstarpēji saistīti. Reklāma nav iedomājama bez mārketinga tāpat kā mārketings nav iedomājams bez reklāmas.
Dažreiz uzņēmumi reklamē tikai savu vārdu: lai veicinātu firmas iepazīšanu, to vienlaikus saistot ar vairākām precēm, lai veidotu labu reputāciju vai atjaunotu uzticību uzņēmumam pēc kāda incidenta, piemēram, negatīva atspoguļojuma presē. Attīstoties banku darbībai Latvijā, arvien biežāk parādās reklāma par konkrētu banku. Ne vienmēr tie ir bankas piedāvātie pakalpojumi, kas pievilina cilvēkus, bet gan bankas vārds un reputācija. Tādi uzņēmumi kā Coca-Cola un Laima daudz nodarbojas ar firmas vārda reklamēšanu, un tas veicina veselas produktu grupas noietu.
Reklāma ir kā tilts starp pircēju un pārdevēju, ar tās palīdzību tiek nodota vērtīga informācija par preci vai pakalpojumu.
Reklāma informē par jaunumiem, to priekšrocībām, kā tos lietot. Tāpat reklāma ir kā spogulis jaunākajām modes (un ne tikai) tendencēm.
Reklāma līdz tās klausītājiem un vērotājiem nonāk ar dažādu līdzekļu palīdzību. Līdzās masu informācijas līdzekļiem – radio, televīzijai, laikrakstiem, žurnāliem un reklāmas lapām, izmanto arī pastu, dažādus transporta līdzekļus, audio reklāmas, vitrīnas, plakāti, izkārtnes, gaismas izkārtnes, preču iesaiņojums, preču un firmas zīmes un citus līdzekļus.
Starp visu minēto, reklāma ir noteikta kā cilvēku kultūras daļa, kura attīstās pēc saviem līkumiem.
Darba mērķis ir izpētīt reklāmas tirgus Latvijā, tā dinamiku, un balstoties uz iegūto informāciju, noteikt reklāmas tirgus attīstības tendences un izstrādāt priekšlikumus Latvijas reklāmas tirgus situācijas uzlabošanai.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1245787
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register